Hoppa till innehåll

Jag Hater Er.


 Dela

Rekommendera inlägg

Här brann h*lvetet minsann i tusentals lågor. Dyslextiker och annat folk med stavfel vill jag givetvis inte göra något offence mot, jag menade mest att man kan titta igenom sitt inlägg en extra gång. Det skadar ju inte.

Sedan så stör jag mej på på när folk skriver:

Ah LOL!! f*n va ball! LOL*!

 

Sånt är bara onödigt och ser dumt mot.

 

kolla på din egen stavning innan du bedömer andras fel!

kolla vad detta heter

 

det står jag hater er

 

 

det ska stå hatar inte hater!

du ska inte bedöma andras fel innan du har kollat på dig själv

Nej, min vän. Hater ska det vara. Det är ett litet internt skämt som iochförsig var ganska dumt att använda här.

 

Jag menar absoulut inte att såra någon, jag är ingen sådan person. Tro mej, ni missupfattar mej.

Det är inte stavningen jag stör mej så mycket på - utan mest stilen på alla användare på forumet. Blöjnivå faktiskt.

Det skadar inte att titta igenom sitt inlägg. Det skadar inte att sätta ut punkter och kommatecken när det behövs. Man behöver inte använda tusen utropstecken.

 

Jag vill inte vara någon stämningsförstörande typ här, så om ni vill ge mej en varning för det här (om någon tog illa upp) så får ni gärna göra det. Kanske gick jag lite för hårt åt, men jag hoppas att ni förstår innebörden av mitt inlägg.

 

Tack, och hoppas ni inte hater mej. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Spirtual

Nu tycker jag att du ska respektera att alla människor har sina egna sätt att skriva saker på och jag finner det väldigt iriterande att du håller på och klagar på allt som alla gör och säger.

 

Är du någon sorts besserwisser ellerrr?Du kanske tror att du är smart när du börjar varje mening med stor bokstav och skriver skiljetecken och sådant hela tiden?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men alla e inte så petis som dig och måste inte stava rätt

det enda som räknas e om den som ska läsa det FATTAR det

o du e inte nån sorts stavningslärare som lär ut barn i skolor att stava

riktigt på datorer

du behöver inte lägga dejj i om andra inte vill ta stor bokstav,punkt och andra såna pet-saker

kola på din egen stavning innan du skäller ut andra för den

förresten kan du få varninger för det där

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är mycket väl så att vissa här skriver som krattor.. Och hans inlägg ser jag mer som en antydan till att ni ska försöka bättra er och inte alls för att förolämpa er. Det händer ganska ofta att jag själv skriver fel det är därför ändraknappen finns. Använd den.. Så om ni istället för att börja och klaga på hans inlägg så kan ni ju ta åt er av vad han skrev och försöka att göra så gott DU kan för att alla ska kunna förstå det just du skriver.

 

 

Hmm.... punkt stor bokstav jag tror jag fick allt rätt nu..

 

Eller flick jag det nu..? :rolleyes:

 

 

 

Ändrat: ja se det fungerar http://forum.fuska.se/style_images/1/p_edit.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst henke37

Eftersom du fråga så:

  • Mening ett: Två punkter, det ska vara en eller tre.
  • Mening två: Stor bokstav i början.
  • Mening fyra: Sama som mening ett
  • Mening fem: Inga komman.
  • Andra stycket: Inga komman i upprekningen eller efter hmm samt sama fel som i mening ett
:gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom du fråga så:

  • Mening ett: Två punkter, det ska vara en eller tre.

     

  • Mening två: Stor bokstav i början.

     

  • Mening fyra: Sama som mening ett

     

  • Mening fem: Inga komman.

     

  • Andra stycket: Inga komman i upprekningen eller efter hmm samt sama fel som i mening ett

     

:gitarr:
Smartass :bah:

 

 

 

Se.. Alla kan göra fel... Även en som gått klart skolan :student: ..

 

Men det är inte hela världen.. bara man försöker så gott man kan..

Redigerat av suna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sa ju att jellyfish hade rätt...det gäller bara att förstå innan det är försent (suna var den gränsen)

 

Men suna,  menar du inte http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/pp.jpg knappen?

Det finns 2 olika skins. ;)

 

 

Det är OK med stavfel.

Det är dock jobbigt om det är många stavfel.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm...jag har själv ofta stört mig på att folk skriver illa här. Ibland är det helt uppenbart att den som skrivit inlägget helt hastigt har skrivit ner nåt och inte kollat igenom det. Och såna inlägg blir ofta obegripliga eller tar onödigt lång tid att läsa. Så, skärpning till er som inte orkar kolla igenom inlägget innan ni postar det. Sen är det ju så att vissa här inte är så gamla och inte KAN stava så bra än. Dessa personer måste vi ju ha överseende med.

Redigerat av Rumiko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

allså ta f*n och ge dej jellyfish man kan inte först skälla alla som skriver fel och sedan vara snäll allså jag och alla andra medlemmar som e uberfuskare och över har erfarenhet om sidan vi vet vad respeckt e viist många e kaxiga mot mej men tillexempel finaly_man e lite elak men han e mer erfaren än mej om en elte gamer eller modertaor eller småkändis skulle säga till mej hålkäften då skulle jag lyda för dom vet mer än mej om sidan men det e ju för f#n skratt retande du e prao och ka lära lla mods och elite gamers och så vidare hur man ska upföra säg vänta tills du blir över mej och viist jag stavar fel hela tiden men allså jag e här för skoj skull inte för att stava rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...