Hoppa till innehåll

Jag Hater Er.


 Dela

Rekommendera inlägg

Men man måste iallafall kunna stava för att göra sig förstådd.

Om man skriver fel i i stort sett alla inlägg så kan man inte bli respekterad helt.

 

Det är OK med små stavfelk enstaka gånger men när det blir för ofta blir det svårt att förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

allså ta f*n och ge dej jellyfish man kan inte först skälla alla som skriver fel och sedan vara snäll allså jag och alla andra medlemmar som e uberfuskare och över har erfarenhet om sidan vi vet vad respeckt e viist många e kaxiga mot mej men tillexempel finaly_man e lite elak men han e mer erfaren än mej om en elte gamer eller modertaor eller småkändis skulle säga till mej hålkäften då skulle jag lyda för dom vet mer än mej om sidan men det e ju för f#n skratt retande du e prao och ka lära lla mods och elite gamers och så vidare hur man ska upföra säg vänta tills du blir över mej och viist jag stavar fel hela tiden men allså jag e här för skoj skull inte för att stava rätt!

Hur väl man skriver har ingenting att göra med vilken rang man har. Man kan vara legend, veta allt om fuska.se och ändå skriva som en kratta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

allså ta f*n och ge dej jellyfish man kan inte först skälla alla som skriver fel och sedan vara snäll allså jag och alla andra medlemmar som e uberfuskare och över har erfarenhet om sidan vi vet vad respeckt e viist många e kaxiga mot mej men tillexempel finaly_man e lite elak men han e mer erfaren än mej om en elte gamer eller modertaor eller småkändis skulle säga till mej hålkäften då skulle jag lyda för dom vet mer än mej om sidan men det e ju för f#n skratt retande du e prao och ka lära lla mods och elite gamers och så vidare hur man ska upföra säg vänta tills du blir över mej och viist jag stavar fel hela tiden men allså jag e här för skoj skull inte för att stava rätt!

Och du har varit med sedan den 25:e juni vilket innebär att du är en av de minst "erfarna" som du nu vill kalla det. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

allså ta f*n och ge dej jellyfish man kan inte först skälla alla som skriver fel och sedan vara snäll allså jag och alla andra medlemmar som e uberfuskare och över har erfarenhet om sidan vi vet vad respeckt e viist många e kaxiga mot mej men tillexempel finaly_man e lite elak men han e mer erfaren än mej om en elte gamer eller modertaor eller småkändis skulle säga till mej hålkäften då skulle jag lyda för dom vet mer än mej om sidan men det e ju för f#n skratt retande du e prao och ka lära lla mods och elite gamers och så vidare hur man ska upföra säg vänta tills du blir över mej och viist jag stavar fel hela tiden men allså jag e här för skoj skull inte för att stava rätt!

Så om jag hade sagt:Håll käften hade du lydit?Tycker det är korkat.

 

Jag hade inte gjort det om inte nån mod eller Admin hade sagt det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stav fel är ok bara man rättar sig nån annan gång tycker jag...

Men jag tycker inte man behöver bli sur för att nån i 3:an inte kan stava rätt på specifikt (eller nåt annat ord)

Även om man gått ur skolan så måste det inte vara så noggrant!

Vilken klass går du i förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte jag heller!

 

Men man måste hålla me musse lite faktist! jag menar de där över man måste visa respekt mot andra.. Inte då bara lyda som en soldat men visa att en annan är bättre än en själv ändå man tycker de är fel! Men Jellyfish du är dålig på o visa respekt..

 

de borde du öva dej på <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stav fel är ok bara man rättar sig nån annan gång tycker jag...

Men jag tycker inte man behöver bli sur för att nån i 3:an inte kan stava rätt på specifikt (eller nåt annat ord)

Även om man gått ur skolan så måste det inte vara så noggrant!

Vilken klass går du i förresten?

Jag ska börja 9:an om det var mig du menade.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag respekterar många här, men dock inte alla. Respekten för mej beror på åldern och hur dom uppför sej. Även hur bra jag känner dom också. Jag respektar inte en 4:a som jag inte känner, dock känner jag många 4:or och respektera dom lite. Många små barn som har växt upp hos min dagmamma (gick där tills 4:an) och dom respekterar mej mer än någon vän.

 

 

Ta mej inte bara för en uber fuskare, jag tar inte bara er Eliter för bättre personer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WOW, Över-reaktion! (om de e nått jag ska klaga på) :bah:

Själv tycker jag att man borde få stava fel lite ibland.

Det går faktiskt nästan lika fort att läsa ett ord som har första och sista bokstven rätt (och sen kan alla andra btsokäevr va "huller om buller").

MEN om man skriver ett helt inlägg fel utan punkt och komma och inte stavat riktigt rätt på några ord (1-2 st) så kan de faktiskt vara rätt jobbigt att läsa det, och i bland så kanske man t.o.m. hoppa över det.

Men ifall ni gör fel, gör som suna använd Redigera/Ändra knappen.

:visslar:

Redigerat av karata
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jellyfish = Blivande svenskalärare.

Alla stavar fel. speciellt om man skriver snabbt, då s kan bli d osv.

 

Musse Pigg, man ska respektera ALLA. dom som är prao ska respektera alla från prao till legend och dom (den :D ) som är legend ska respektera alla från legend till prao!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...