Hoppa till innehåll

Jag Hater Er.


 Dela

Rekommendera inlägg

Nåja, det kanske var lite att ta i.

Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd.

Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?!

 

Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

kolla på din egen stavning innan du bedömer andras fel!

kolla vad detta heter

 

det står jag hater er

 

 

det ska stå hatar inte hater!

du ska inte bedöma andras fel innan du har kollat på dig själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dock är det ju så att han har fullständigt rätt (även om det kanske inte var ide att på något sätt anklaga sej själv ;) )

 

Inte för respekt, utan för att jag helt enkelt inte orkar skriva finns det några som är otroligt sega med att tänka var dom skriver i, hur dom skriver det eller hur dom utrycker sej, dom flesta lär nog veta vilka jag pratar om...

 

 

Dock är ett stavfel per inlägg ingen synd :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nåja, det kanske var lite att ta i.

Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd.

Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?!

 

Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara?

Nu ska vi se...

Du, min vän, fläckar ner alla gamers rykte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jelly fish du din fisk att kränka nån så är inte bra om du gör det är du inte bättre än de jag vet finns vissa här som inte vissa så mycket respekt för andra men nu ska du inte vara en sån som säger så

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nåja, det kanske var lite att ta i.

Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd.

Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?!

 

Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara?

Prata för dej själv <_<

 

Förresten du hade lärt dej att andra stavar fel ibland...

Men du har inte lärt dej att visa respekt mot andra medlemmar.. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nåja, det kanske var lite att ta i.

Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd.

Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?!

 

Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara?

Och en annan grej...

 

Hur kan du kalla andra "puckon"? Bara för man inte kan stava ordentligt? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...