💬
Logga in
Fuska.se

Jag Hater Er.

189 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Nåja, det kanske var lite att ta i.

Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd.

Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?!

Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara?

Nivå 7 · Fuskare

kolla på din egen stavning innan du bedömer andras fel!

kolla vad detta heter

det står jag hater er

det ska stå hatar inte hater!

du ska inte bedöma andras fel innan du har kollat på dig själv

Nivå 5 · Fuskare

Dock är det ju så att han har fullständigt rätt (även om det kanske inte var ide att på något sätt anklaga sej själv ;) )

Inte för respekt, utan för att jag helt enkelt inte orkar skriva finns det några som är otroligt sega med att tänka var dom skriver i, hur dom skriver det eller hur dom utrycker sej, dom flesta lär nog veta vilka jag pratar om...

Dock är ett stavfel per inlägg ingen synd :)

Nivå 6 · Fuskare

Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd.

Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?!

Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara?

Nu ska vi se...

Du, min vän, fläckar ner alla gamers rykte.

Nivå 7 · Fuskare

Visst är det många som hoppar över mellanrum och sånt men att kalla nån pucko för att man inte är bra på att skriva på datorn är överdrivet!

Nivå 7 · Fuskare

jelly fish du din fisk att kränka nån så är inte bra om du gör det är du inte bättre än de jag vet finns vissa här som inte vissa så mycket respekt för andra men nu ska du inte vara en sån som säger så

Nivå 7 · Fuskare

Prata för dej själv <_<

Förresten du hade lärt dej att andra stavar fel ibland...

Men du har inte lärt dej att visa respekt mot andra medlemmar.. :angry:

Nivå 4 · Lärling

Vissa stavar fel ibland men det gör ingenting,man kan bara fråga vad dom menar eller FATTA vad dom menar!

Du ska inte kränka i onödan! :angry:

Nivå 7 · Fuskare

Exakt! o sen är de inte alltid stavfel... Jag brukar skriva "oxå" istället för också...

Nivå 4 · Lärling

Exakt! o sen är de inte alltid stavfel... Jag brukar skriva "oxå" istället för också...

J :lol: a eller nte, iaf osså vidare!
Nivå 3 · Lärling

Varför bryr du dig om att andra stavar fel? Bara du fattar vad någon menar är det inget problem. <_<. Och vad menar du med ''fjortisar'' och ''dumhuvuden''?

Nivå 7 · Fuskare

Och en annan grej...

Hur kan du kalla andra "puckon"? Bara för man inte kan stava ordentligt? <_<

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

Här brann h*lvetet minsann i tusentals lågor. Dyslextiker och annat folk med stavfel vill jag givetvis inte göra något offence mot, jag menade mest att man kan titta igenom sitt inlägg en extra gång. Det skadar ju inte.

Sedan så stör jag mej på på när folk skriver:

Ah LOL!! f*n va ball! LOL*!

Sånt är bara onödigt och ser dumt mot.

kolla på din egen stavning innan du bedömer andras fel!

kolla vad detta heter

det står jag hater er

det ska stå hatar inte hater!

du ska inte bedöma andras fel innan du har kollat på dig själv

Nej, min vän. Hater ska det vara. Det är ett litet internt skämt som iochförsig var ganska dumt att använda här.

Jag menar absoulut inte att såra någon, jag är ingen sådan person. Tro mej, ni missupfattar mej.

Det är inte stavningen jag stör mej så mycket på - utan mest stilen på alla användare på forumet. Blöjnivå faktiskt.

Det skadar inte att titta igenom sitt inlägg. Det skadar inte att sätta ut punkter och kommatecken när det behövs. Man behöver inte använda tusen utropstecken.

Jag vill inte vara någon stämningsförstörande typ här, så om ni vill ge mej en varning för det här (om någon tog illa upp) så får ni gärna göra det. Kanske gick jag lite för hårt åt, men jag hoppas att ni förstår innebörden av mitt inlägg.

Tack, och hoppas ni inte hater mej. :lol:

Nu tycker jag att du ska respektera att alla människor har sina egna sätt att skriva saker på och jag finner det väldigt iriterande att du håller på och klagar på allt som alla gör och säger.

Är du någon sorts besserwisser ellerrr?Du kanske tror att du är smart när du börjar varje mening med stor bokstav och skriver skiljetecken och sådant hela tiden?!

Nivå 7 · Fuskare

men alla e inte så petis som dig och måste inte stava rätt

det enda som räknas e om den som ska läsa det FATTAR det

o du e inte nån sorts stavningslärare som lär ut barn i skolor att stava

riktigt på datorer

du behöver inte lägga dejj i om andra inte vill ta stor bokstav,punkt och andra såna pet-saker

kola på din egen stavning innan du skäller ut andra för den

förresten kan du få varninger för det där

14 Jul 2004
Nivå 4 · Lärling

Det är mycket väl så att vissa här skriver som krattor.. Och hans inlägg ser jag mer som en antydan till att ni ska försöka bättra er och inte alls för att förolämpa er. Det händer ganska ofta att jag själv skriver fel det är därför ändraknappen finns. Använd den.. Så om ni istället för att börja och klaga på hans inlägg så kan ni ju ta åt er av vad han skrev och försöka att göra så gott DU kan för att alla ska kunna förstå det just du skriver.

Hmm.... punkt stor bokstav jag tror jag fick allt rätt nu..

Eller flick jag det nu..? :rolleyes:

Ändrat: ja se det fungerar http://forum.fuska.se/style_images/1/p_edit.gif

Senast ändrad:

Eftersom du fråga så:

• Mening ett: Två punkter, det ska vara en eller tre.
  • Mening två: Stor bokstav i början.
  • Mening fyra: Sama som mening ett
  • Mening fem: Inga komman.
  • Andra stycket: Inga komman i upprekningen eller efter hmm samt sama fel som i mening ett
:gitarr:
Nivå 5 · Fuskare

Jag sa ju att jellyfish hade rätt...det gäller bara att förstå innan det är försent (suna var den gränsen)

Men suna, menar du inte http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/pp.jpg knappen?

Nivå 7 · Fuskare

Men att kalla nån pucko för en sån liten sak är ändå att överdriva!

Nivå 4 · Lärling

Eftersom du fråga så:

• Mening ett: Två punkter, det ska vara en eller tre.

• Mening två: Stor bokstav i början.

• Mening fyra: Sama som mening ett

• Mening fem: Inga komman.

• Andra stycket: Inga komman i upprekningen eller efter hmm samt sama fel som i mening ett

:gitarr:
Smartass :bah:

Se.. Alla kan göra fel... Även en som gått klart skolan :student: ..

Men det är inte hela världen.. bara man försöker så gott man kan..

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.