Hoppa till innehåll

Celebration.

Gäst anubis

Rekommendera inlägg

Gäst anubis

undermin tid på fuska.se har jag mest råkat på otevliga j#vlar

folk som pmar skit tror inte på vad man säger och sånt. allså fy f#n va lite sjysta admin har ju byggt den här med fett grymma sidan så kommer ni otrevliga o smuttasar ner den med bråk.visst jag har 3 varningar för att jag dubbelpostade och gjorde för många ämnen.men allså har inte direkt vart otrevlig vart det mot spidey men skrev en tråd förlåt spidey.och skickade poäng .................

men allså jag e typ inne här dygnet runt och det känns som mitt hem men lixom förstör inte sidan!allså jag skulle typ va stolt för livet om admin eller nån mod sa hej till mej :( snyft) och dom e mina förebilder men vi alla vorre ha en celebration fest för alla mods dom som vill va med och göra typsom en fest kan pma mej eller skriva i tråden nån kan skicka poäng jag tänker bidra med 200 eller mer men ni kan ju bidra med 50 så skickar vi till onom och typ har ett jubeleums fest.för visst e han värd det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sitter också väldigt mkt här, datan är också mitt liv. Varningarna speglar inte hur du är, inte i stora fall dock. Jag säger bara att jag inte litar på typer som du och dina "bröder". Dock är du ganska irriterande med ditt oändliga onödiga prat...du har sex olika trådar om hur man fångar just den pkmn, m.m dumma saker. Inser du aldrig att det är fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

du rätta mej inte förstör inte den här tråden med sån t där skit snack för då ska du bli anmäld så det rycker om det!

den här tråden var om att göra en fest för alla snälla mods och admin men du tycker kanske inte dom e värda det det här e ju värsa jobbet dom e säkert inne skit mycket för att sidan ska bli bra så snälla skriv inte nått annat en vad ni tycker om festen eller om ni har syn punkter

men allså 200 poäng räcker väll inte utan om 20 stycken skickar 50 poäng då har vi 1200 poäng! nån måste bli den första jag garanterar att alla poäng går till festen inget annat!

men allså göra en tråd till admin alla kan skriva typ vad dom tycker om admin o mods och vad dom tycker att dom gör bra!

och om tråden blir förstörd av nåra gbg bor så ska du bli bannade!

ok bara syn punkter om festen inget annat!

Redigerat av musse pigg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

ok men finaly man för låt ok glöm det här men du säger hela tiden skit om mej ok friends nu glömmer vi det

men iallafall allså tycker ni inte att dom e värda nått elller dom sliter skit mycket för att ni ska kunna vad inne på sidan.................vi måste hylla dom på nått sätt!

som sagt om en skickar poäng så skickar säkert en annan och då får vi råd nån måste bli den första ok om nån3 stycken skickat bidrar jag meed 250 poäng! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men du Musse:

Som finaly_man skriver så startar du 15 likadana trådar utan någon som helst mening. <_<

Att du har flera users dessutom är bara löjligt ( jag tror inte att mrkuk är din bror ).

Det beror på att ni har precis likadana inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

men håll er till ämnet!

allså mrkuk e min töntiga bror som ljuger om allt och inte har en ända konsol!

han e 7 år nöjd?

jag e hans store bror har gamecube pc nintendo 64 och gameboy advance och collor jag e 11 år!

min store brorsa zeuse är 16 år och har ps2 xbox gamecube pc macintosh saturn nintendo 64 gameboy collor.

nöjd?

håll er till ämnet nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men håll er till ämnet!

allså mrkuk e min töntiga bror som ljuger om allt och inte har en ända konsol!

han e 7 år nöjd?

jag e hans store bror har gamecube pc nintendo 64 och gameboy advance och collor jag e 11 år!

min store brorsa zeuse är 16 år och har ps2 xbox gamecube pc macintosh saturn nintendo 64 gameboy collor.

nöjd?

håll er till ämnet nu!

Onödigt att ha flera likadana konsoller

Jag tror inte admin behöver poäng från medlemmarna han kan skapa,men idén är god

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hallå...Jag tycker modsen/admin gör ett underbart jobb och jag har sätt dem för det mesta som mina förebilder (speciellt vissa "speciella" mods/admin)...

Men det är faktiskt inte bara dem som gör jobb här!

Det finns sånna som anmäler hur mycket som helst sen så kommer en mod och låser så tänker alla...

Oj oj oj denna modden e ju bäst han låser och tittar överallt!

Och så var det i själva verket en liten medlemm som anmälde denna tråd så går berömmen över till nån annan.........

Ni får titta på allt inte bara se det som synd titta gärna under hatten också...

Som sagt modsen e bäst!

Men glöm inte oss medlemmar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

exackt!

men jag tycker att vissa e bra!

men vi kan ju göra en hylning till admin som skapat sidan allså skicka bara 50poäng så skickar den andre och den tredje och så vidare e inte vår admin som skapat sidan värt 50 poäng av er ps.jag kommer skriva vilka som get så att ingen som hjälpt till och sammlat inte får berömm!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...