Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 allså tja! vill bara tacka för allt tror jag ska lämna forummet känns som att jag inte har några kompisar här. allså jag tycker att den här sidan e skit tuff men allså no firiends........ allså tack för tiden här har typ haft som mål att kunna starta forum men nix jag får varningar och om en vecka e jag bannad ändå! för allså jag tycker att mods dömt mej för hårt en gång men dom andra två gångerna har jag lärt mej att det e fel att göra si och så men man bvågar inte göra nånting tänker att dom kanske ger en en varniong jaja om tror ialla fall att jag ska lämna forummet det här blir NOG mitt sista inlägg hejdå!och hadde! bara skulle skriva några som vart sjysta mot alla och jag beundrar stort! 1ytterman(alltid vänlig och har skön musick still och glöm inteden glada smilisen!) 2ratchet(inte som dom andra mera liksom en äkta fuskare!) 3admin(iha du blir webb master du har underhållit mina ögon i datan i en månad!) 4suna(vad som än händer e alltid suna på plats och e alltid rättvist!) 5spidey(proffset på sidan som gör allting roligt och e alltid glad!) 6svamp bob fyrkat(hehe du e den roligaste kunde skratta i åratal åt din bild!) 7donald duck(ohh dej måste jag ha kontakt med ändå! allså du och jag har ju vårt grupp forum och tänka på!) 8kalle_anka(vår käre kalle) och så e det många fler! hejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har inte heller några vänner på sidan. Men jag klarar mig. Däremot har jag en del fiender som jag hatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag tycker inte att du skall lämna! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har inte heller några vänner på sidan. Men jag klarar mig. Däremot har jag en del fiender som jag hatar. Och vilka är fienderna? jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har inte heller några vänner på sidan. Men jag klarar mig. Däremot har jag en del fiender som jag hatar. Ey jag e ju din friend B) Se nån gång då Musse...Kanske på 1:an eller nån gång när du e på bio... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 eeh allså typ 4 stycken försöker övertala mej på msn att inte lämna sidan och nu när jag märker att alla säger typ synd och sånt ska jag ge det en chans......... men jag vill gjärna vara med i ratchet and clanc forumet och ani/manga men allså det känns som att typ alla vill att jag inte ska va här............ :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har inte heller några vänner på sidan. Men jag klarar mig. Däremot har jag en del fiender som jag hatar. Och vilka är fienderna? jag?Finns en del.Du är inte en av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 jag vet 2 tycken som hatar mej finaly_man #21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Om du ska vara med A/M (Ani/Manga) så behöver du bara PM:a mig! Det kostar bara 50 poäng..Man får ge mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Pm:a mig om ratchet and clank klubben eller skriv det i tråden! Det är gratis men du får skänka om du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har inte heller några vänner på sidan. Men jag klarar mig. Däremot har jag en del fiender som jag hatar. jag med e helt med dejj för jag har oxå nåra fiender som jag hatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (Fox^ @ 14/07-2004 13:58:28) Jag har inte heller några vänner på sidan. Men jag klarar mig. Däremot har jag en del fiender som jag hatar. Och vilka är fienderna? jag? Jag var en tror jag. Men nu har vi typ slutit fred eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.