Quisties Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jag tycker att Bilbo är bättre än SoR, eftersom inte många bryr sig om Bilbo längre, nu när dom har gjort en film av SoR! jag blir faktiskt ganska irriterad när nästan alla i min skola pratar om SoR hela tiden, tillexempel min s.k vän. Han pratar BARA om SoR hela tiden. Jag gillar ju SoR, men det går för långt när dom gör en film av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Jag har boken men jag har inte böjat läsa den. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 kallar du mig dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 (redigerat) Det ska vända boken till film! :D :wub: jag har också läst boken :) Redigerat 19 Juli 2004 av Nike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.