Spaghettin Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Jag ser ifram emot Doom 3 asmycket! jag bara älskar half-life så doom 3 borde inte heller vara sååå dålig! :student: DOOM 3 :evil: Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig faktiskt inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (redigerat) Jag tror att halflife2 kommer vara skitkul!!!!!! B) B) jag har sett snuttar när dem som gjort spelet har spelat! :ph34r: föresten vet jag inte ens vad doom 3 är förnått!!! Redigerat 15 Juli 2004 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (THE GHOST @ 15/07-2004 16:28:28) Inte så bra... HL2 kommer att äga det... Förutom i grafik. jepp Halo 2 kommer att äga alla spelen!!! :P :evil: :kung: :student: bara så att du vet så betyder inte hl2 Halo 2 iútan d betyder Half Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 inget HL2 för mig inte, Doom3 för hela slanten, kommer äga halflife så stort! sen är det ju lite olika spel också. Why not HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 har aldrig gillat HL, jag kanske köper det, men då mest för CS. men Doom3 satsar jag stort på. ska uppgradera datorn snart bara för att kunna spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Om de gör en ny cs mod (som de nog gör..) så kommer den äga hårt! Jag kanske köper Doom3.. men isåfall fram för allt till x-box pga 2 spelar läget i single player.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 he, detta ämnet blev poppis! men jag ser ifram emot dom 3 :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 ja, inte så länge kvar tills det släpps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (GeTGoDiZ @ 15/07-2004 12:50:47) jag har doom 3.köpte det när jag var i new york. :evil: HAAHHAA omöjligt för det e inte ute änn men jag ser fram emot doom 3 och hf 2 är det verkligen omöjligt.jag vet precis vad dem gör. det är du som inte fattar nånting. :bah: :meddum: har du varit i new york eller. förresten köpte jag den begagnad så den var igentligen från ukraina men det var ju bra för jag kommer från ukraina. man får doom 2 och hexen och heritic på samma skiva.(iallafall vad jag fick.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (redigerat) ska köpa hl2 för cs.. INLÄGG 600!!! Redigerat 16 Juli 2004 av Jedi Gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 jag ska köpa HL2 men först måste jag fixa en kraftigare dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adfi Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 ja längtar till cs2 o hl2 o doom 3:P :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.