Hoppa till innehåll

Vilket Är Ert Bästa Rpg Spel?


Neko
 Dela

Rekommendera inlägg

Earthbound är också ett bra spel. Lufia, Dragon Quest 5, Secret of Mana, Illusion of Gaia, Breath of Fire, Secret of Evermore, 7th Saga, Romancing Saga 3, Soul Blazer, Uncharted Waters, Magic Knight RayEarth, Live a Live, Ys 4: Mask of the Sun och Star Ocean är också mycket bra spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Har klarat Secret of Mana, Secret of Evermore, Illusion of Gaia, Dragon Quest 5, Chrono Trigger, Breath of Fire, Earthbound snart klar med Tales of Phantasia och dom andra håller jag på med.

 

Spenderar min tid på RPG spel ungefär över 12 timmar om dagen. Datan sitter jag vid över 16 timmar dagen. Så för det mesta spelar jag RPG's.

Redigerat av Ninja__Scroll
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spenderar min tid på RPG spel ungefär över 12 timmar om dagen. Datan sitter jag vid över 16 timmar dagen. Så för det mesta spelar jag RPG's.

Funkar det för dig att spela chrono trigger för mig så kan jag inte komma längre vid råttan!

 

alltså funkar det för dig på datorn!!??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså tales of phantasia är det bästa som finns håller på att fixa thors svärd och secret of mana äger lätt sienken desiensu är oxå skit bra chrono tiger äger fett mario rpg är grymt bra terrenigma är ultimat soul blazer är väldigt bra illusion of gaia är skit bra hmmmm va finns det mer för spel??? men iallafall du har bra smak på spel ninja__scroll

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Chrono Trigger är en av de fem besta spelen i toplistan!

grymt bra spell

när jag klarade allra sista bosen och skulle klara utt spelet så hakade det upp sig

och efter det kan jag aldrig vinna en match mer så jag klarade aldrig utt det :(

GRRRRRRR JAG ÄR RASANDE KAN MAN INTE FIXA DET!?! :evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...