💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Är Ert Bästa Rpg Spel?

43 svar · startad

chrono trigger :medieval:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #22

Ingen som tycker Tales of Phantasia? :( Det är ju världens bästa RPG spel genom tiderna! :P

23 Jul 2004
Nivå 3 · Lärling

Asså tales of phantasia är det bästa som finns håller på att fixa thors svärd och secret of mana äger lätt sienken desiensu är oxå skit bra chrono tiger äger fett mario rpg är grymt bra terrenigma är ultimat soul blazer är väldigt bra illusion of gaia är skit bra hmmmm va finns det mer för spel??? men iallafall du har bra smak på spel ninja__scroll

7 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

Chrono Trigger är en av de fem besta spelen i toplistan!

grymt bra spell

när jag klarade allra sista bosen och skulle klara utt spelet så hakade det upp sig

och efter det kan jag aldrig vinna en match mer så jag klarade aldrig utt det :(

GRRRRRRR JAG ÄR RASANDE KAN MAN INTE FIXA DET!?! :evil: :evil: :evil:

10 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

haha har du det på data eller?

13 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

Sieken Dentsu 3, Super Mario RPG och Final Fantasy 5

6 May 2005
Nivå 2 · Novis

Super mario rpg så klart det äger lika mycke som yoink :cool:

7 May 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Är det som fable typ?

Om det är så tycker jag fable är bäst ;)

Nivå 2 · Novis

Dem allra gamlaste mario spelen äger ju mest

8 May 2005
Nivå 3 · Lärling

Den här gamla tråden är nog mer riktad till RPG spelen på SNES.

Jag har inte klarat något RPG spel till SNES än faktiskt. Men Secrets of mana är kul Och Mario RPG testade jag på en TV-spels träff i helgen (TVSM). Det spelet måste jag f*n skaffa mig någon dag. Synd bara att det är så dyrt för jag vägrar att spela emulator!

Tales of Phantasia måste jag spela någon gång i livet. Skulle jag kunna Japanska skulle jag säkert redan haft det. Det får bli emulator någon hardcore helg framöver helt enkelt.

Nivå 2 · Novis

Final Fantasy spelen och Chrono Trigger é grymma RPG spel :D

9 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

Terranigma,chrono trigger och Tales of phantasia är grymtbra spel. Spelar dem med svensk översättning på emulatorn ibland. Någon annan som har dom översatta?

2 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

Det jag tycker är bäst är lät Mario RPG... till Super Nintendo! :cool:

14 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

DA mario rpg är bara bäst :bah:

21 Jun 2005
Nivå 2 · Novis

Chrono Trigger lätt

Nivå 0 · Nykomling

CHRONO TRIGGER!

11 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling

Sbårt att välja mellan earthbound, chrono trigger och Zelda: A Link to the past.

13 Jul 2005
Nivå 5 · Fuskare

final fantasy mystic quest e det roligaste jag har kört har och testat lite chrono trigger och final fantasy 3

17 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

mario RPG är jävligt schysst!

24 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker lätt att secret of mana är det bästa rpg spelet :D har klarat det typ 3ggr å är sugen på att köra det igen... nu gäller det bara att hitta det i nån gamal garderob:P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in