# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jaja men jag tänkte för alla i stockholm och i göteborg för alla i göteborg..... Vi som inte ens bor där då? :huh: Inte för att jag vill komma, men du kan förklara för de. Ska det vara en Fuska.se fest så ska väl alla medlemmar få möjlighet att joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 ok men allså jag menade inget illa med det :( jag tänkte att dom som bor där får ha en fest där dom som bor di dom får ha en fest di. allså lixom typ dom som bor i stockholm kan jag fixa fest för allså det här e det enda stället där jag har vänner och jag vill gjärna träfa dom..... men ala kunde ta med säg pengar till mat så kunde jag kanske bjuda på bio...... och nån kan ju skriva förslag så kan jag :blink: göra en omröstning sen ett förslag e spiderman 2 eller hellens stora underverk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Detta tror jag inte är nån bra idé. Själv bor man i Skåne..Har inte lust att betala en fjuttig flygbiljett för att må illa. Nej, och 6 Timmar med bil är väl inte det roligaste.. :zzz: Dessutom skulle jag nog inte få för mina föräldrar faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Jag skulle never få och sen känner jag bara till 2 st som kommer från Halmstad här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 ok nån mods kan låsa ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 om vi ska ha en träff här i umeå?nada det är bara 4 st från umeå vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jag är den ända från Höör..Skulle jag tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jag skulle never få och sen känner jag bara till 2 st som kommer från Halmstad här på forumet Och jag känner 2st.Ingen är särskilt aktiv på forumet. Xaber: Jag skulle ändå inte komma så då blir det en mindre vilket som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 skulle kunna träffa någonmen ett krav e at tdem bor i samma stad. Som t ex Karata Och Manga Master.Som bor i samma stad som mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 skulle kunna träffa någonmen ett krav e at tdem bor i samma stad. Som t ex Karata Och Manga Master.Som bor i samma stad som mig :) Mihawk då?Och Admin. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jag är väl den enda från lilla edet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 lås ämnet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.