Dream Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 vet ni vad zip är ??? nät jag ladda ner spel så står det att jag behöver zip elller bitorrent vad är det måsta har info :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Winzip är ett program så att man kan packa upp nerpackade filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 eller packa ned..så om du har en massa filer så packar winzip eller ARJ ner det till en fil istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 nej jag har winzip men jag behöver zip en program för att öppna spel zip eller bitetorrent för att ladda ner spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 har du högerklickat på zip filen och valt packa upp här eller packa upp till [namnet på mappen]? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 annars kan man högerklicka och sen klicka på extract Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (redigerat) oj förlåt jag mena att jag har winamp3 sorry men vad är winzip? Redigerat 15 Juli 2004 av Ruffy.D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Har du den nyaste versionen 9:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (redigerat) Winzip är ett program som man kan packa upp ellr ner nerpackade filer, som Mihawk å Jedi Gamer sa.... Bittorrent är ett P2P Program som man kan ladda ner saker med. Redigerat 15 Juli 2004 av Ninja__Scroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 jaha men vad menas med ned packa och uppacka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Att man läger fil(er) i en fil, som normalt komprimeras för att spara plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 winrar är ett bättre alternativ, här kan du ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.