Dream Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2004 så att om jag ladda ner den så kan jag öppnar spel som behöver zip programen va? Citera
Offline Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 mm..du bara gör som det står lite längre upp.. Citera
Dream Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2004 ni kanske miförstå mig jag mena när jag ladda ner ett spel som soldat från fuska.se så står det kan inte hitta zip bitetorrent för att öppna zip typen nåt sånt behöver det där bitetorrent eller nåt Citera
Apoca Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 du behöver programet bit torent, det är det senaste inom nedladning på nätet, jag tror det klassas som fildelning, eftersom man laddar ner från folk som redan har laddat ner det. svårt att förklara, men jag avslöjar inte hur man får ner det, eftersom det kan klascifieras som filesharing Citera
Dream Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2004 vad är klascifieras?och jag vill inte ha nåt sånt jag vill bara veta vilken programer som behöver för att ladda ner spel som soldat kan inte ladda ner den eller fairyland soldat är från fuska.se så jag vill bara veta vilka programe man behöver Citera
Neko Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 Tror du inte behöver Bittorrent till att ladda ner dom spelen, bara winzip. Citera
Dream Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2004 ok vad ha du ninja_scroll winzip till?det stå det går inte att hitta btdownloadgui.exe. programmet krävs för att öppna filer av typen ZIP-fil japp det står så när jag ladda ner spel kan nån veta varför? Citera
Neko Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 Okej, då behöver du Bittorrent Ja, jag har winzip ;) Citera
Dream Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2004 ok säg mig vad är bitetorrent gå det även med wizip ???har du bitetorrent??kan du laddar ner soldat från fuska.se finns i filakivet i menyn om du kan och du inte ha bitetorrent behöver jag winzip men annars bitetorrent?svara snälla Citera
Neko Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 Ja, jag har Bittorrent, och Bittorrent är ett P2P program, ett program som Kazaa, där du laddar ner spel, filmer, program, mm. från andra som har lagt upp dom. Du behöver både Winzip och Bittorrent för filerna du laddar ner med BT är zippade. Ska pröva att ladda ner soldat. Citera
Dream Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2004 oboy men om jag köper en ny data kan jag då skaffa de spelen som jag inte kan ladda ner Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.