Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

ni kanske miförstå mig jag mena när jag ladda ner ett spel som soldat från fuska.se så står det kan inte hitta zip bitetorrent för att öppna zip typen nåt sånt behöver det där bitetorrent eller nåt

Skrivet

du behöver programet bit torent, det är det senaste inom nedladning på nätet, jag tror det klassas som fildelning, eftersom man laddar ner från folk som redan har laddat ner det. svårt att förklara, men jag avslöjar inte hur man får ner det, eftersom det kan klascifieras som filesharing

Skrivet

vad är klascifieras?och jag vill inte ha nåt sånt jag vill bara veta vilken programer som behöver för att ladda ner spel som soldat kan inte ladda ner den eller fairyland soldat är från fuska.se så jag vill bara veta vilka programe man behöver

Skrivet

ok vad ha du ninja_scroll winzip till?det stå

det går inte att hitta btdownloadgui.exe.

programmet krävs för att öppna filer av

typen ZIP-fil

japp det står så när jag ladda ner spel kan nån veta varför?

Skrivet

ok säg mig vad är bitetorrent gå det även med wizip ???har du bitetorrent??kan du laddar ner soldat från fuska.se finns i filakivet i menyn om du kan och du inte ha bitetorrent behöver jag winzip men annars bitetorrent?svara snälla

Skrivet

Ja, jag har Bittorrent, och Bittorrent är ett P2P program, ett program som Kazaa, där du laddar ner spel, filmer, program, mm. från andra som har lagt upp dom.

Du behöver både Winzip och Bittorrent för filerna du laddar ner med BT är zippade.

Ska pröva att ladda ner soldat.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...