Neko Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Tror inte det eftersom det har inte något med din data att göra, utan att du inte har dom programen som behövs för att öppna/ladda ner dom spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 vad ska jag tar mig till? vilken altenativ ska jag ta? 1:köpa en ny dator 2:ladda ner de där sakerna jag inte vet vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Ladda ner programen. Pm:a mig så ger jag länk till var du laddar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Han bevöver inte bittorent, han behöver ett program som öppnar zipfilen. Att han får fel meddelandet innebär bara att det programet är registrerat i hans dator för att öpna dem, men datorn kan inte hitta det. När du lägger in ett zip-program så "lär" sig datorn att den ska andvända det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 e det svårt o bara ta o ladda ner winzip som alla säger??? du ksa inte göra det från kazza för då kan man få windows virus o det kommer göra att datorn krashar så mitt förslag är ladda ner det från dc++ winzip 8.1 eller skit i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Det är väl bara att ladda ner det gratis från doms hemsida? :blink: Skit i och ladda ner senaste versionen från ett P2P program. Funkar lika bra med ett gammalt winzip, eller WinRar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Det är väl bara att ladda ner det gratis från doms hemsida? :blink: Skit i och ladda ner senaste versionen från ett P2P program. Funkar lika bra med ett gammalt winzip, eller WinRar. jo men om man endå har dc++ så e det lika bra så kan man få det utan reklam skit ochså så det inte e en winzip bundle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 men henke sa att att datorn inte kan hitta programen så hur mena du henke att dator lär sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 vadå inte hitta det e bara o trycka höger knappen sen öppna med sen trycker du på winzip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Uhh vad man blir konstig av att läsa allt så jag glömde bort :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 (redigerat) skriv då inget da det e så dumt att skirva t.ex jag håller med blabla o blabla ni gör för att få så kallade poäng så nöd vändigt som sakt tillbaka till ämnet!! Redigerat 17 Juli 2004 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 (redigerat) Soldat: http://www.soldat.prv.pl/ Välj download, välj Soldat mirrors välj ställe att ladda ner ifrån winzip http://www.winzip.com/downwz.htm <--- är en utvärderings version. det går inte att hitta btdownloadgui.exe. programmet krävs för att öppna filer av typen ZIP-fil då har nog nån ändrat om i inställningarna. men om du installerar om Winzip från länken (eller nån annanstans) så öppnas det med rätt program. nämligen med winzip. Redigerat 17 Juli 2004 av Zkin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.