Ratchet Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 ´det funkar bara ibland för mig! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Sidan måste laddas till inlägget under tiden man väntar så kan inte webläsaren göra något annat än att låta en läsa toppen på sidan. Det påverkar altså dem med långsam anslutning mer än oss med snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 När jag har skrivit ett inlägg så laddas sidan och då så ser jag första inlägget jätte fort sen kommer jag till mitt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Man vill ju se direkt så det blir jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Enda gångerna JAG ser mina inlägg först är när jag ändrar inlägget. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Nu funkar det inte för mig längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Konstigt för de funkar för mej varje gång :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Din lyckost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Det funkade förut för mig. När Bifoga bild kom med slutade det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Konstigt!! Jag bifogar bilder varje dag i poäng forumet.... Jag kommer till mitt inlägg ändå.. Kan inte admin ändra detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Jag tror admin har fixat det för nu funkar det för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 det funkar inte för mig :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.