metallica Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (Slither @ 22/07-2004 23:16:36) Cliff Burton ( Metallicas första basist ) var också bra Det var han som dog i den där busskrashen 94 va? ´86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 steve harris i maiden och jerry only i misfits.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Toshiya i Dir en GRey..Hans bas solon knäcker. Och sen Placebo's bassist, Stefan Olsdal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Harris, Harris, Harris... O så e d han som skriver dom skönaste texterna som t ex. "Blood brothers" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Metallicas förre Bassist Jason newsted rockar alla! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Metallicas förre Bassist Jason newsted rockar alla! :kung: jerry only äger sönder jason newsted Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Metallica nörd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Tetsu i L'arc~en~Ciel o.o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 ///Inte jag utan min brors vän//// Jaco Pastorius är ju kungen av bandlös bas... lyssna bara!!! Jaco gjorde några grejor med Page och sen spelade han i Weather Report och gjorde sologrejor samt hadde ett eget storband som knäckte! Charlie Mingus kan ju sina grejor vad det gäller kontrabasen.. ps: Flea ger mig gåshud han med, men inte Paul McCartney, John Paul Jones eller Sting! //Slut på min bros basfixserade väns inlägg/// Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironmaiden Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Cliff Burton och STEVE HARRIS!! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Dee-Dee Ramone =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Eero i the rasmus och kenny i det 8 vännerna och kenny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.