sarus Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (redigerat) jag är i sista staden på första kartan (på tre dagar klara jag dit :cool: och det är första gången jag kör pokemon i mitt liv!!!) och kan inte gå in i gymmet för att ledarn är i en gråtta och en kille låter mig inte komma in i gråttan vad ska jag göra :o Redigerat 16 Juli 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sarus Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 men svara då å skicka pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (redigerat) Snälla, skriv inte ''men svara då'' ellr nåt sånt. Ta din tid så svarar någon säkert. Gå in på www.gamefaqs.com och sök sedan Pokemon, sen läser du faqsen så får du ditt svar ;) . Redigerat 17 Juli 2004 av Ninja__Scroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 aaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 a meh snälla klarade de på ´1dag! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adfi Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 crystal är ganska svårt:S o som dom säger alla svarar inte direkt SPECIELT INTE PÅ MORGONEN:P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 (redigerat) jag är i sista staden på första kartan (på tre dagar klara jag dit :cool: och det är första gången jag kör pokemon i mitt liv!!!) och kan inte gå in i gymmet för att ledarn är i en gråtta och en kille låter mig inte komma in i gråttan vad ska jag göra :o Jag har redan skrivit det i http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=18189 ;) . Oj hihi, fel forum :meddum: :unsure: Redigerat 17 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jag tror att du ska ti radio tower! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 japp du ska klara team rocket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg