Gäst Xray Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Jag köper spelen orkar inte med hårdisk och grejer... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxare Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Om man chipar och har en switch så kan man ju ladda ner spelen man inte kan lira på live. Dom kan man istället spela med chippet på, och om man ska spela på live stänger man av chippet och spelar orginalspelen som man har köpt. Det tjänar man på i längden. Japp det gör man men var kan man köpa chip och de rå ? och var laddar man ner allt chipp kan du köpa lite överallt tex royson.se ladda ner vet ja ej men sök på ngn sökmotor å se om du hittar ngt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Om man chipar och har en switch så kan man ju ladda ner spelen man inte kan lira på live. Dom kan man istället spela med chippet på, och om man ska spela på live stänger man av chippet och spelar orginalspelen som man har köpt. Det tjänar man på i längden. Japp det gör man men var kan man köpa chip och de rå ? och var laddar man ner allt chipp kan du köpa lite överallt tex royson.se ladda ner vet ja ej men sök på ngn sökmotor å se om du hittar ngt Thx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Junaid Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vet nån nåt ställe i stockholm som ka chippa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxare Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 det finns ett fåtal ställen som är öppna med att dem chippar men www.dvdirect.net är en webbutik som också finns som butik i sthlm, titta ppå deras websida för adressen. finns fler bara så att du vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 det ända stället jag vet är i Eskilstuna www.xmods.nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 kan man köra till exempel nes och snes spel på xbox om man laddar in emulator och roms? jag hörde nåt om det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vadå då?? kan man på data med. Jag har James bond 64 på data. Fast det är ju kasst att köra på data. Men snes roms och gameboy advance funkar utmärkt på data. Till gameboy advance har jag: Metroid fusion, Castlevania:circle of the moon, Advance wars, Super mario advance 2, Megaman zero, Megaman zero 2(Det äger), Kuru kuru Kururin och några andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag kör mycke nes och snes på datorn men som sagt är det ju jobbigt att sitta och köra på datorn så det vore rätt skönt att lägga in dom på xboxen istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ja jag känner en som har 300 roms på sitt xbox. j*vla lyllos...Men jag vill inte chippa min eftersom jag har xbox live. Dom raderar ju hårddisken på en då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 finns det nån bra sida som man kan tanka xbox spel på? kan man bara bränna ner dom på en skiva och spela direkt då om xboxen är chippad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 8gb e mer än 8 spel... typ 20! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg