NosH Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 i röd blå och gul är onix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Nä, Snorlax är tyngst i röd, blå och gul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Exakt polarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Snorlax är tyngst i G/R/B och G/S/C. men i R/S Så..... Fattar vem som hälst att Wailord e tyngst testa själv ställ dig under ett stenras som e lika stort som Groudon och sen under en fallande val då vet du svaret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3tonfiskar Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 nej det är metagross för den e av metal kolla själv på din pockedex :( <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Jag tror Grondon är tyngst i Pokémon Ruby/Sapphire/Emerald. Redigerat 30 Maj 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Kommer ihåg Snorlax från goda tider... Han var jättestor, skulle tro att han är tyngst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Kommer ihåg Snorlax från goda tider... Han var jättestor, skulle tro att han är tyngst. mmm rätt..han är tyngst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 eh... steelix?? tror faktist att du har en poeng där! Snorlax är ju bara en tung fet latmask som är dessutom normal. Men steelix han är ju hundra gånger så större och är gjord av stål! Om nån pokémon försöker göra tackle på Steelix blir den ju helt :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Varför bråkar ni om vem som är tyngst? :huh: :huh: :wacko: :wacko: Gör en top fem lista där ni rankar vilka ni tror är tyngst. Själv tror jag att groudon, kyogre, wailord, metagross och snorlax ligger i topp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 ok jag är en sån här :wacko: men här är min topplista 1.kyogre 2.groudon 3.walilord 4.metagross 5.snorlax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Wailord är tyngst, den är större än Groudon! Metagross behöver inte vara tyngst bara för att den är av metall, den är ju inte mycket större än en själv, men Wailord är typ 100 (Mer kanske?) gånger så stor som en själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg