Ante007 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag Tycker James Bond Nightfire och Soul Calibur 2 :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Tww och Ssbm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 The Wind Waker och StarFox Adventure. Instämmer!Det e bra men inte Zelda the wind waker!Det e tråkigt har varvat det 5ggr!TRÅKIGT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Sonic Heroes Colosseum tröttna jag på därför att man kan inte fånga vilda pokemon man är instängd i städer tusan vad tråkit . 1 : Sonic Heroes 2:a Starfox advanture har bara 3 spel tänker köpa ett slaxs Musse Pigg spel eller Sonic DX vem vet kanske Pokemon Box ruby and sapphire såg den idag kostar 329. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
froz Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Ssbm helt klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Mina favospel till gamecube?.... Det måste vara dem här: TLOZTWW, Metroid Prime, Super Mario sunshine, F-zero, Soul Calibur 2, Eternal Darkness, Metal Gear solid the twin snakes.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg