Gäst 0018 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 nej köp inte zelda det e så lätt att klara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Kom och köp skriker det i alla afärer som det finns Zelda the wind waker! det e så :cool: Sedan e det så klurigt men när man har klarat det en gång så vet man ju hur man ska göra men endån.........Kom och köp, köp, köp, köp, köp, köp, köp, köp, köp, köp, köp, köp, köp, köp, köp, köp, OCH köp! :rambo: :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 nej köp inte zelda det e så lätt att klara för dom som e bra på zelda ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 om du ska köpa de och inte har Oot så måste du köpa Limited Edition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 tycker ni att jag ska köpa zelda the wind waker Om jag var du så skulle jag absolut inte köpa det men jag är ju inte du jag skulle ha köpt nåt annat :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 ja,köpa det ska han,själv har jag bara demot på Zelda collectors edition..ska köpra TWW när det blir billigare plus om nått år kommer ju TWW2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 det heter inte TWW2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jo den kommer det!Det kommer nänligen att komma det till decemer vad jag hört men det kan komma tidigare. Köp den för det blir säkert spännande att få se fortsättningen och så är den rolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 (redigerat) JO den kommer att heta TWW2 Det sa dom på Gameplay och Kontroll! oh den kommer i december det visste jag inte,coolt! Redigerat 27 Juli 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Gameplay och Kontroll? Är det några spelsidor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag har hört att det antingen ska heta "A Link to the Darkness" eller "Legacy of Link" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Gameplay vet jag inget om men det har gått ett program på 2:an som hette kontroll.Dessutom heter det inte the wind waker 2! det har inte kommit på något namn en! Dessutom har det något med the wind waker att göra? samma grafik SVAR:NEJ!samma utrustnin?SVAR:NEJ!Hyrule e det över ytan på the wind waker?SVAR:NEJ!på det nya?SVAR:JA! titta lite på nintendo.se Där kan man få lite mer info om tex paper mario 2 och en massa andra spel som e nya,gammla och mordert just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg