wenzy Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 hur många är det som har testat att bara ha knivar på CS? Ni måste pröva det! tar upp adrenalinet skit snabbt (om man spelar det rätt) kul och mycket blod! i stort sätt så hänger allt på taktiken och att hålla ihop man klarar sig inte ensam! stora grupp slag är skit kul! ni vet när man väljer "follow me" och exakt alla följer efter dig? sedan möter du alla dom andra motståndarna på en gång. skit kul! :D PS. Välj 11 bots det blir roligare då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jaa... CS är så J*vla kul... Påminner lite om Socom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jaaa det är J*vla kul men är det inte på pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Nej... de är faktist roligare på x-box där man kan göra kommandon som "Follow Me"... Då följer alla gubbarna en... Så j*vla kul :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jaaa det är J*vla kul men är det inte på pc Finns till X-box också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jag har lite problem att aima på X-box kör det hos min kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Jag föredrar cs på pc framför cs på x-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jag tycker pc än xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Jag har kört knivkrig fast på data, skitkul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jag tycker lika mellan cs på xbox o cs på pc.... Men grafiken är bättre på xbox men styrningen är så j*vla svår på xbox... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 styrningen är ju lätt som en plätt. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 f*n vad grymt det måste vara på xbox allså men jag ttycker det är enklast med pc för jag gillar inte xbox kontrollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg