Hoppa till innehåll

Counter-strike


wenzy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

styrningen är ju lätt som en plätt. <_<

Bara om man e van.... Om man trycker upp så kommer man ner om man trycker ner så kommer man upp....

 

Jag o en kompis körde de några timmar en dag... Först klaga jag på styrningen sen efter nån kvart va de lätt... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wenzy du ljuger. Det går inte alls att ha en kniv fight på xbox!!!!!!!!!!! :angry: Varför skulle i helskotta dom 11 bots dra fram kniven!

Klart man kan ha kniv fight.. Men att alla bot'arna är med på det vet jag inte hur man kan få till..

 

QUOTE (Philip_idlund @ 20/07-2004 11:59:22)

styrningen är ju lätt som en plätt. 

Bara om man e van.... Om man trycker upp så kommer man ner om man trycker ner så kommer man upp....

 

Det finns ju något som heter reverse control.. så att pilotstyrningen tar bort.. dvs upp blir upp och ner blir ner....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(xboxare @ 28/07-2004 14:51:37)

Wenzy du ljuger. Det går inte alls att ha en kniv fight på xbox!!!!!!!!!!! :angry: Varför skulle i helskotta dom 11 bots dra fram kniven!

Klart man kan ha kniv fight.. Men att alla bot'arna är med på det vet jag inte hur man kan få till..

 

QUOTE (Philip_idlund @ 20/07-2004 11:59:22)

styrningen är ju lätt som en plätt. 

Bara om man e van.... Om man trycker upp så kommer man ner om man trycker ner så kommer man upp....

Det finns ju något som heter reverse control.. så att pilotstyrningen tar bort.. dvs upp blir upp och ner blir ner....

Dom flesta vet redan det!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...