adfi Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 nån som har live så vi kan spela :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 med X-box live kostar det som ett bredband då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 styrningen är ju lätt som en plätt. <_< Bara om man e van.... Om man trycker upp så kommer man ner om man trycker ner så kommer man upp.... Jag o en kompis körde de några timmar en dag... Först klaga jag på styrningen sen efter nån kvart va de lätt... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Wenzy du ljuger. Det går inte alls att ha en kniv fight på xbox!!!!!!!!!!! :angry: Varför skulle i helskotta dom 11 bots dra fram kniven! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxare Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Wenzy du ljuger. Det går inte alls att ha en kniv fight på xbox!!!!!!!!!!! :angry: Varför skulle i helskotta dom 11 bots dra fram kniven! Klart man kan ha kniv fight.. Men att alla bot'arna är med på det vet jag inte hur man kan få till.. QUOTE (Philip_idlund @ 20/07-2004 11:59:22) styrningen är ju lätt som en plätt. Bara om man e van.... Om man trycker upp så kommer man ner om man trycker ner så kommer man upp.... Det finns ju något som heter reverse control.. så att pilotstyrningen tar bort.. dvs upp blir upp och ner blir ner.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (xboxare @ 28/07-2004 14:51:37) Wenzy du ljuger. Det går inte alls att ha en kniv fight på xbox!!!!!!!!!!! :angry: Varför skulle i helskotta dom 11 bots dra fram kniven! Klart man kan ha kniv fight.. Men att alla bot'arna är med på det vet jag inte hur man kan få till.. QUOTE (Philip_idlund @ 20/07-2004 11:59:22) styrningen är ju lätt som en plätt. Bara om man e van.... Om man trycker upp så kommer man ner om man trycker ner så kommer man upp.... Det finns ju något som heter reverse control.. så att pilotstyrningen tar bort.. dvs upp blir upp och ner blir ner.... Dom flesta vet redan det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Kul e cs ja :) Kniv krig e grymt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jo men inte särskilt bra, Magnum Snipern är typ den bästa i cs.cz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Magnu sniper rockar fett asså. Skölden är totalt värdelös förutom att den stoppar kulor. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jaa... Skölden är så irriterande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jaa... Skölden är så irriterande... Kunde dom inte skapa något bättre eller åtminstonde något coolare. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Man kan ju heller inte skjuta när man använder den om jag minns rätt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg