Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa


ZANN0

Rekommendera inlägg

  • Svar 116
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

(# 21 @ 19/07-2004 16:18:39)

gamecube bättre spel och grafik

X-box har bra mycket bättre grafik än GC.

 

GC har i ganska många spel tecknad.

Främst Mario, Sonic, Zelda (inte det senaste).

Utav dem så är det bara zelda som är tecknat så kallat cel-shading.... Och föressten så är TWW också 3D..... Mario och sonic spelen andvänder sig inte av den tecknade stilen cel-shading.... Dem är långt ifrån tecknade....

 

Xbox har bättre grafik än vad gamecube har?..... Om du frågar mig så är metroid prime mycket snyggare än vad halo är så....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Master Chief @ 20/07-2004 16:14:30)
(# 21 @ 19/07-2004 16:18:39)

gamecube bättre spel och grafik

X-box har bra mycket bättre grafik än GC.

 

GC har i ganska många spel tecknad.

Främst Mario, Sonic, Zelda (inte det senaste).

Utav dem så är det bara zelda som är tecknat så kallat cel-shading.... Och föressten så är TWW också 3D..... Mario och sonic spelen andvänder sig inte av den tecknade stilen cel-shading.... Dem är långt ifrån tecknade....

 

Xbox har bättre grafik än vad gamecube har?..... Om du frågar mig så är metroid prime mycket snyggare än vad halo är så....

Jag tycker RE 4 har bättre grafik
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HALLÅ JAG HAR KÖPT X-BOX OCH DET ÄR 100 GÅNGER BÄTTRE ÄN GAMECUBE OCH FÖRRESTEN SÅ LADDAR MAN INTE NER SPEL FRÅN NÄTET OCH BRÄNNER DOM ENS KOMPISAR SOM HAR XBOX KAN LÄGGA IN KÄLLKODEN TILL SPELET I DATORN HAN SKICKAR DET TILL MIN BRORSA OCH HAN BRÄNNER DET PÅ SKIVA FÖRRESTEN MÅSTE MAN KÖPA ETT CHIP FRÅN INTERNET SOM KOSTAR 600 INNAN MAN KAN SPELA OCH LÄGGA IN DET I XBOXEN ALLTSÅ JAG MENAR ATT MAN TJÄNAR 65 SPEL NÄR NI KÖPER ETT SPEL SÅ XBOX ÄR f*n MYCKET BÄTTRE ÄN GAMCUBE SUGER XBOX IS THE KING OF THE HILL :evil: :evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej era knäppisar man kan inte bränna gc spel tänk på att du måste sätta in den i datorn han lurades bara OCH DEN PASSAR INTE I DATORN DU SKULLE BARA FÖRSTÖRA SKIVAN HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HHAHAHA MORONS :) :( :blink: :ph34r: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.game cube

2.super nintendo

3.game boy color

4.nintendo 64

5nintendo-68

6.game boy advance

7.x box

8.game boy

9.play station

10.play station 2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...