Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa


ZANN0

Rekommendera inlägg

  • Svar 116
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

nej era knäppisar man kan inte bränna gc spel tänk på att du måste sätta in den i datorn han lurades bara OCH DEN PASSAR INTE I DATORN DU SKULLE BARA FÖRSTÖRA SKIVAN HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HHAHAHA MORONS :) :( :blink: :ph34r: :evil:

Jo och det visste du inte heller HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Det är svårt att få tag på små skivor men det går. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Och skivan passar visst HAHAHAHA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej GameCube har inte bara teknad grafik det finns massa spel utan det!

Ja, jag menar det. Fattar inte vad ni andra pratar om. Vad säger ni t ex om ett sånt spel som Metroid Prime? Om ni har sett det kan ni knappast tycka att det är tecknat. Ni tänker väl mest på Zelda Wind Waker, antar jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte heller fatta varför dem säger att det bara finns tecknad grafik på gamecube... Dem måste väll vara blinda eller nått.... För Xbox har minst lika många spel som andvänder sig av cel-shading....

 

Och du Zanno.... Varför tycker du att xbox är hundra gånger bättre än gamecube?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för att när ni köper ett spel så kan dom som spelar xbox ha 65 spel istället och man behöver inte ha några skit memory cards och det finns faktist mer spel att välja på till xbox och mer kontroller till xbox att välja mellan hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahaha

ahahahahahahahahahah

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GC har skönast handkontroller iaf. Och grafiken är INTE tecknad. TWW använder ju sig av Celshading och påminner lite om tecknat. Få se nu, Nu ska jag försöka tänka mig ett teckat Metroid Prime... Nej, det går inte. Metroid Prime har superbra grafik. Slutsatsen blir alltså att GC är bäst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...