yoZhi Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 finns bara en sak att ta: GAMECUBE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 nej era knäppisar man kan inte bränna gc spel tänk på att du måste sätta in den i datorn han lurades bara OCH DEN PASSAR INTE I DATORN DU SKULLE BARA FÖRSTÖRA SKIVAN HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HHAHAHA MORONS :) :( :blink: :ph34r: :evil: Jo och det visste du inte heller HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHADet är svårt att få tag på små skivor men det går. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Och skivan passar visst HAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Köp X box. Jag ångrade att jag köpte Game Cube :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Hej GameCube har inte bara teknad grafik det finns massa spel utan det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Hej GameCube har inte bara teknad grafik det finns massa spel utan det! Ja, jag menar det. Fattar inte vad ni andra pratar om. Vad säger ni t ex om ett sånt spel som Metroid Prime? Om ni har sett det kan ni knappast tycka att det är tecknat. Ni tänker väl mest på Zelda Wind Waker, antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Kan inte heller fatta varför dem säger att det bara finns tecknad grafik på gamecube... Dem måste väll vara blinda eller nått.... För Xbox har minst lika många spel som andvänder sig av cel-shading.... Och du Zanno.... Varför tycker du att xbox är hundra gånger bättre än gamecube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MINI_LINK Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 :huh: gamecube har mer färger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 :huh: gamecube har mer färger Mer färger?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 för att när ni köper ett spel så kan dom som spelar xbox ha 65 spel istället och man behöver inte ha några skit memory cards och det finns faktist mer spel att välja på till xbox och mer kontroller till xbox att välja mellan hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahaha ahahahahahahahahahah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Det går att köpa skivorna över internet! Man måste köpa en speciell brännare oså! :evil: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 men vart hittar man spelen man ska bränna ner till gcn då och den brännaren kostar väl si så där så mycket som 100 gc spel ungefär alltså typ en miljard dollar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 GC har skönast handkontroller iaf. Och grafiken är INTE tecknad. TWW använder ju sig av Celshading och påminner lite om tecknat. Få se nu, Nu ska jag försöka tänka mig ett teckat Metroid Prime... Nej, det går inte. Metroid Prime har superbra grafik. Slutsatsen blir alltså att GC är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg