Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa


ZANN0

Rekommendera inlägg

  • Svar 116
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag gör slut på tjatet.

 

Xbox har bättre grafik, 512 Bitar, en Gamecube, 128 Bitar, har sämre. Camegube har klassikerna, Super Mario, Donkey Kong, Zelda. Vilket inte Xbox har. Xbox har de mer våldsamma spelen medans Nintendo är lite mer "barnsliga". Om du gillar snabba-våldsamma-kötta-och-slaffsa-allt-som-rör-sej-spel är Xbox perfekt men Gamecube har ändå lite extra, dels har dom Nintendos världskäna karaktärer men också många spel som finns till Xbox och Ps2. Xbox har inte en ända Nintendo karaktär och egenteligen inget spel som inte Ps2 har. Välj efter din egen smak, fråga inte andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gör slut på tjatet.

 

Xbox har bättre grafik, 512 Bitar, en Gamecube, 128 Bitar, har sämre. Camegube har klassikerna, Super Mario, Donkey Kong, Zelda. Vilket inte Xbox har. Xbox har de mer våldsamma spelen medans Nintendo är lite mer "barnsliga". Om du gillar snabba-våldsamma-kötta-och-slaffsa-allt-som-rör-sej-spel är Xbox perfekt men Gamecube har ändå lite extra, dels har dom Nintendos världskäna karaktärer men också många spel som finns till Xbox och Ps2. Xbox har inte en ända Nintendo karaktär och egenteligen inget spel som inte Ps2 har. Välj efter din egen smak, fråga inte andra.

Håller med dig.... Förutom det du sa om "barnsligt"....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gör slut på tjatet.

 

Xbox har bättre grafik, 512 Bitar, en Gamecube, 128 Bitar, har sämre. Camegube har klassikerna, Super Mario, Donkey Kong, Zelda. Vilket inte Xbox har. Xbox har de mer våldsamma spelen medans Nintendo är lite mer "barnsliga". Om du gillar snabba-våldsamma-kötta-och-slaffsa-allt-som-rör-sej-spel är Xbox perfekt men Gamecube har ändå lite extra, dels har dom Nintendos världskäna karaktärer men också många spel som finns till Xbox och Ps2. Xbox har inte en ända Nintendo karaktär och egenteligen inget spel som inte Ps2 har. Välj efter din egen smak, fråga inte andra.

Grafik räknas inte i bitar. GC har spel som har bättre grafik än något annat X-Box spel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har varken xbox eller gamecuve men skulle nog köpa xbox och chippa det, för att spela snes nes n64 ps1 spel....

 

men endå kanske gamecube för den är billigare, och har roligare och gladare spel!

 

 

fast gillar mitt ps2 bäst :D

 

( Bästa/skönaste handkontrollen någonsin?

Playstation 2 kontrollen

38.8%

 

X-box kontrollen

26.5%

 

Gamecube kontrollen

21.5% )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo men det är väl ganska jobbigt att dra ut och in massa sladdar bakom teven förresten behöver man inte köpa minneskort för 300 styck och man kan faktist spela the legend of zelda ocarina of time och majoras mask snart kommer man till och med kunna spela gc spel på den så XBOX RULES

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

olalagligt förmodligen

ifall inte ninty säljer copyright till microsoft

jag vill inte dra på mig varningar för personliga påhopp

men personligen tycker jag att zanno inte bör uttala sig om grafik

även om xbox har massvis med bits så har ninty erfarenhet och lyckas

göra spel med skön känsla i

xbox spelen är bara linjära och originella

d.v.s tråkiga men gillar du surrealistiska spel som ser ut som all

andra spel så kan du välja xbox.

nintendo däremot lyckas med att göra spel utan överdrivet med våld som ändå säljer

också bör nämnas att xobox tillverkas av microsoft

microsoft som endast har erfarenhet av datorer

lyckas INTE på samma sätt som nintendo

den överdrivna prestandan är bara överflödig och

förmodligen används inte fullt ut. alltså mest för att skryta med.

dessutom tycker jag att zannon inte bör uttala sig om GC när han inte äger ett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...