Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa


ZANN0

Rekommendera inlägg

  • Svar 116
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

gamecube är uselt nintendo64 var ialla fall bra men gamecube blä fast xbox äger det har hur många bra spel som helst och man kan ialla fall hitta den jämfört med gamecube

 

 

 

 

 

om gamecube är så bra nämn ett skit bra spel som inte är ett barn spel

 

det enda bra jag vet finns och kommer till gamecube är soulcalibur2 och det nya zelda som kommer 2005

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gamecube är uselt nintendo64 var ialla fall bra men gamecube blä fast xbox äger det har hur många bra spel som helst och man kan ialla fall hitta den jämfört med gamecube

 

 

 

 

 

om gamecube är så bra nämn ett skit bra spel som inte är ett barn spel

 

det enda bra jag vet finns och kommer till gamecube är soulcalibur2 och det nya zelda som kommer 2005

det här är 3:e gången jag skriver det här!...HAN HAR REDAN KÖPT ETT XBOX!..sluta skriv här..allvarligt...nu säger jag till en moderator(om jag vet hur man gör :S)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mina kära gamecubevänner i detta forum jag måste säga att jag har bytt sida.... jag överger från och med nu detta forum... ända sen jag började detta forum har jag tills nu... förr förr förr förra veckan var jag hemma hos min kompis joel vi spelade på hans xbox och jag insåg sanningen... XBOX ÄGER UT GAMECUBE TOTALT!!!!!!...... men jag att alltid vara med er...zanno! du och dina vänner har just fått in en ny kompis! ... :unsure: mina gamecube vänner... jag kommer att hälsa på någon gång :rolleyes: :) mina vänner jag kommer att sakna er :student: och mina nya xbox vänner vet ni vars man kan köka ett BILLIGT XBOX! minna gamecube vänner... snyft :cry: FARVÄL!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för att när ni köper ett spel så kan dom som spelar xbox ha 65 spel istället och man behöver inte ha några skit memory cards och det finns faktist mer spel att välja på till xbox och mer kontroller till xbox att välja mellan hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahaha

ahahahahahahahahahah

duuuuuu Nintendo utveklar bara nyare och nya spel om dem skapar typ Mario så utveklar dem mer spel om det Xbox hittar dem bara på nytt GameCube äger skrott högen Xbox.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men PSP då den är liten som en tennis boll och den kommer ha MP3 funktion och film och den är jätte liten.

Men det är fortfarande inget man går runt och spelar på. i alla fall inte om man får tro Sony som gjort den. Svindyr och värdelös är vad den är.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla har väll en DVD

och ännu säkrare en CD-spelare

 

då är de ju bara spelen att välja mellan. ;)

där vinner Nintendo

så fort Ninty gör ett nytt spel säljer det skitbra

om tre veckor kommer nya Animal Crossing och förväntningarna är skyhöga

Ja är säker på att de kommer storsälja.

I Oktober kommer Donkey Konga och senare Metroid Prime2 och Paper Mario2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gamecube är uselt nintendo64 var ialla fall bra men gamecube blä fast xbox äger det har hur många bra spel som helst och man kan ialla fall hitta den jämfört med gamecube

 

 

 

 

 

om gamecube är så bra nämn ett skit bra spel som inte är ett barn spel

 

det enda bra jag vet finns och kommer till gamecube är soulcalibur2 och det nya zelda som kommer 2005

*sigh* din smak kallar jag för dålig :evil: GC RULEZZ!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...