senig Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 jag har action replay jag skaffade 99 master ball och sa till mina vönner att jag hade vunnnit dom på lotteri.... men jag har aldrigt använt en enda masster ball för jag 'tycker att man ska anstränga sig för att fånga en pokemon inte bara kasta en boll och inte oroa sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 annars tar det evigheter att fylla sin pokedex ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 annars tar det evigheter att fylla sin pokedex ju Nä, jag gjorde det på 298 timmar :lol: :lol: :lol: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 21 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 det är evigheter :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 ja evigheter :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Jag har hållit på i c.a 200 timmar och jag har redan 153 pokemon. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Var kan man skaffa Action Replay eller Game Shark ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Webhallen kanske.. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 jag har action replay jag skaffade 99 master ball och sa till mina vönner att jag hade vunnnit dom på lotteri.... men jag har aldrigt använt en enda masster ball för jag 'tycker att man ska anstränga sig för att fånga en pokemon inte bara kasta en boll och inte oroa sig om du kan koden pma mig så ger jag dig 30poeng :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 asså man laddar ner koder till AR.... till GS skriver man in dom i spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jag behöver hjälp med pokemon guld på underground entrance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 legend kan du hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg