Joe Cool Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Ehh <_< Om ett moderkort brunnit upp så borde det: 1. Lukta bränt. 2. Typ sprängas lr nått iåmed att det e elektricitet + värme. 3. Skärmen skulle bli helt svart och det skulle börja låta... Men om du hade en "Brandvägg" i datorn så kanske du inte märkte nått. (Hahahha) Äsch! Skämt åsido. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 instalera adaware, instalera något virus program, scana datorn, och ta bort allt som du eller någon annan i din familj inte andvänder mer än 3 gånger i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 kolla så att hårddisken inte är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Min data har blivit totalt galen. Först har jag ringat in ett fel i The Sims Livi´n it up. När jag väl installerat det hänger sig bara spelet eller så kommer det ingen bild. Prövade ominstallationer: minst 6 stycken Resultat: ingen förändring Sen börjar Zoo Tycoon krångla. Jag har Zoo Tycoon + båda uppgraderingarna. Ikonen på skrivbordet bytte utseende, blev en vanlig Zoo Tycoon-ikon (som om jag inte hade installerat nån uppgradering) och förställd i färgen. Går inte att köra. Spelet hänger sig eller så blir det bara svart. Nyss började hälften av ikonerna på skrivbordet låtsas som om de inte fanns. Först hängde sig Mp3-spelaren, sen hängde sig Quicktime, och rätt vad det var så kunde man inte klicka på hälften av ikonerna. Till slut hängde sig hela datan och jag fick starta om den. Är det nån som har en bra beskrivning av möjliga virus, eller har en aning om vad det är som är galet?? f*n va lätt.. Avinstallera The sims o alla expansionerna. Ta skivorna o knäck dom. Efter du har knäck the sims skivorna + expansions skivorna så ta en hammare o slå dig less. formatera hårddisken o slå sönder den med. därefter så köper du en ny hårddisk o installerar om allt (UTOM The SIMS.) nu funkar allt felfritt igen. The sims är inget spel, det är f*n ett virus. (det som står överst är inte ett tips utan bara mitt hat mot The Sims, Slå för f*n inte sönder hårddisken., skivorna kan du gott slå sönder.) Detta är seriöst Om moderkortet har brunnit så lär inte datorn starta överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 neee, det lär den inte...Du kan ju skaffa pestpatrol och mcaffe antivirus och uppdatra dom till det senaste och sedan skanna datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 som brandvägg rekomenderar jag outpost firewall för att: Den kan döda banners Den är gratis för win 9x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Det hände för mig också!. fast det var andra spel!. Det var fel på min PCI. Jag fick Formatera om hela Datorn!. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueCrap Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Defragmera Uppdatera Virusskyddet och scanna hela datorn Kör Adware Ta bort demon och sånt du aldrig andvänder för det tar en massa plats Gör det så kanske det blir bättre Eller det bästa skulle vara om du formaterade hela datorn så går det stabliare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Hehe, okej, ska väl försöka med att bryta sönder och slänga hela alltet... nä men alltså, jag orkar inte jobba mer med det där The Sims... det får va så länge. Har däremot ingen lust att formatera om datorn, den funkar tillräckligt mycket iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 eftersom att du får allt ifrån att slå sönder hårddisken till att defragmentera datorn så tycker jag att du borde fråga ett proffs... när jag hade ett problem förut så skrev jag ett mail till [email protected], fick svar nästan direkt... vilket hjälpte! mitt tips är att maila dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Att defragmentera datorn gör bara hårddisk andvändningen litte snabbare, det behöver bara göras efter större förändringar samt någon gång per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 köp en ny dator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.