Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Skrivet 19 Juli 2004 Hur får man tag i naruto avsnitt? jag vill ha film inte serier. jag har bit torrent men det tar ju flera timmar att ladda ner naruto.. finns det något annat sätt? jag vet INTE om detta är olagligt och HUR man får tag i det så jag är tacksam om ni svarar snart! Citera
Neko Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Skrivet 19 Juli 2004 (redigerat) Bittorrent är den snabbaste och virusfria vägen, enligt mig. Visst kan det ta många timmar upp till dagar men när det väl är klart blir man inte missnöjd. Naruto avsnitten är typ 180 mb på varje avsnitt så kvaliten äger. Har du bredband så säger jag bara: Go for Bittorrent! =P Har du inte bredband kan du också ladda ner avsnitt direkt, allså du behöver inga program och massa saker. Men då brukar kvaliten vara urusel. Jag kan inte ge länkar om du behöver, då får vi nog ta det på PM, tror inte man får lägga ut länkar här ;) Redigerat 19 Juli 2004 av Ninja__Scroll Citera
Offline Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Juli 2004 (redigerat) aja, jag får väl vänta på någon annan som kan svara.. EDIT: menat till zingan Redigerat 19 Juli 2004 av Jedi Gamer Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.