Dream Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 kostar det mycket att chippa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 nä, 1700 för mig..skit samma om det e olagligt vem ska stoppa mig? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 kommer inte polisen att bryr sig om det?Men då är det konstig!!!??? olagligt och ingen bryr sig!!??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 :visslar: DET ÄR INTE OLAGLIGT ATT CHIPPA! Man kan ju spela importspel. Och spela...eh hemladdat. Angående att spela importerade spel,, visste ni att spelutvecklarna bättrar på spelet tills dess att det släpps i europa? Alla buggar våra kära japaner och amerikaner hittar fixas oftast lagom till Europareleasen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 jaha men jag missförstod dig.. har du chippat det eller tänker du göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 det är väll inte så konstigt att ingen bryr sig jag menar det så många som har det så ingen bryr sig längre snipp snapp så va saken klar :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 jag har också en chippad och köpte den i thailand :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 ok jag köpte den i sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 olagligt? nä, vad tänker ni med!? vad är det som e så olagligt? att chippa är egentligen för att spela utlänska spel... men vissa använder den för att köra brända spel... att bränna spel är olagligt däremot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 nej det e det inte! :angry: bara att sälja brända spel! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Tekken Master Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag har det men det är något fel med det den förstörde dvd:n i mitt PS2 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg