Hoppa till innehåll

Photoshop 7.0 Hjälp

Neko

Rekommendera inlägg

Har nyss skaffat Photoshop 7.0 Programet är på engelska för jag laddade ner det. Nu undrar jag hur man skriver text och hur man får fram bakrund. Vore sjysst om någon hjälpte mig. ;)

Skriver text: Tryck på T och välj stil & storlek.

Bakgrund - Gå in på Filters. Kombinera hur du vill (moln först)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack! Nu funkade det. ;)

Har ett annat problem....jag är inne på en host hemsida. Jag skulle uploda en bild fil men det stog att det inte gick att uploda den typen(Photoshop-bild) och sen stog det en lista med olika typer som gick, så jag ändra mitt till .jpg men det funkade ändå inte. Vet du vad som är fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack! Nu funkade det. ;)

Har ett annat problem....jag är inne på en host hemsida. Jag skulle uploda en bild fil men det stog att det inte gick att uploda den typen(Photoshop-bild) och sen stog det en lista med olika typer som gick, så jag ändra mitt till .jpg men det funkade ändå inte. Vet du vad som är fel?

För stor fil?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual
(# 21 @ 20/07-2004 14:52:03)

Har nyss skaffat Photoshop 7.0 Programet är på engelska för jag laddade ner det. Nu undrar jag hur man skriver text och hur man får fram bakrund. Vore sjysst om någon hjälpte mig.  ;)

Skriver text: Tryck på T och välj stil & storlek.

Bakgrund - Gå in på Filters. Kombinera hur du vill (moln först)

Jag tar nästa aldrig moln först
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack! Nu funkade det. ;)

Prova med png eller gif.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Men när jag går in på filters och väljer vad som helst så ändras texten.

Du ska ha bakrunds-lagret markerat när du ska använda filter på bakrunden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är bara på 160kb....är det för stort?

Jag är inne på http://upl.silentwhisper.net Vet du en bättre host sida?

Det står: Your file type "psd" is not allowed. när jag ska uploda en photoshop bild...

Om du vill ha gratis webhotell tycker jag att du ska använda Freewebs det hade jag innan sen bytte jag till Surftown som kostar pengar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...