Neko Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Har nyss skaffat Photoshop 7.0 Programet är på engelska för jag laddade ner det. Nu undrar jag hur man skriver text och hur man får fram bakrund. Vore sjysst om någon hjälpte mig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Har nyss skaffat Photoshop 7.0 Programet är på engelska för jag laddade ner det. Nu undrar jag hur man skriver text och hur man får fram bakrund. Vore sjysst om någon hjälpte mig. ;) Skriver text: Tryck på T och välj stil & storlek. Bakgrund - Gå in på Filters. Kombinera hur du vill (moln först) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Tack! Nu funkade det. ;) Har ett annat problem....jag är inne på en host hemsida. Jag skulle uploda en bild fil men det stog att det inte gick att uploda den typen(Photoshop-bild) och sen stog det en lista med olika typer som gick, så jag ändra mitt till .jpg men det funkade ändå inte. Vet du vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Tack! Nu funkade det. ;) Har ett annat problem....jag är inne på en host hemsida. Jag skulle uploda en bild fil men det stog att det inte gick att uploda den typen(Photoshop-bild) och sen stog det en lista med olika typer som gick, så jag ändra mitt till .jpg men det funkade ändå inte. Vet du vad som är fel? För stor fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 (redigerat) Den är bara på 160kb....är det för stort? Jag är inne på http://upl.silentwhisper.net Vet du en bättre host sida? Det står: Your file type "psd" is not allowed. när jag ska uploda en photoshop bild... Redigerat 20 Juli 2004 av Ninja__Scroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 (# 21 @ 20/07-2004 14:52:03) Har nyss skaffat Photoshop 7.0 Programet är på engelska för jag laddade ner det. Nu undrar jag hur man skriver text och hur man får fram bakrund. Vore sjysst om någon hjälpte mig. ;) Skriver text: Tryck på T och välj stil & storlek. Bakgrund - Gå in på Filters. Kombinera hur du vill (moln först) Jag tar nästa aldrig moln först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Men när jag går in på filters och väljer vad som helst så ändras texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Tack! Nu funkade det. ;) Har ett annat problem....jag är inne på en host hemsida. Jag skulle uploda en bild fil men det stog att det inte gick att uploda den typen(Photoshop-bild) och sen stog det en lista med olika typer som gick, så jag ändra mitt till .jpg men det funkade ändå inte. Vet du vad som är fel? Prova med png eller gif. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Men när jag går in på filters och väljer vad som helst så ändras texten. Du ska ha bakrunds-lagret markerat när du ska använda filter på bakrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Okej, tack för alla svar, det funkade nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Den är bara på 160kb....är det för stort? Jag är inne på http://upl.silentwhisper.net Vet du en bättre host sida? Det står: Your file type "psd" is not allowed. när jag ska uploda en photoshop bild... Om du vill ha gratis webhotell tycker jag att du ska använda Freewebs det hade jag innan sen bytte jag till Surftown som kostar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Jag hjälpte ju dej på msn <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.