Ratchet Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 Har ingen sjans mot ninja__scroll men ändå Citera
Gäst Spirtual Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 inte så rolig kanske http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/zrecko.jpg Citera
Gäst anubis Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 hej har fixát så att ratchets e de här veckans zrecko nästa veckas bli mikhawk veckan efter den blir ninja-scrool och redan nu på morgonen har den sålts i 11 exemplar v räknar med att sälj över 70 stycken :) har skrivit ibak tack till ratchet ninja-scrool och mikhawk som gjort alla det fina bilderna! Citera
Gäst Spirtual Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 ska jag ändra till nr6 på min bild? Citera
Gäst anubis Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 behövs inte ska jag rekjomendera nån clubb eller nåttt på tidningen? nu behövs det skämt till nästa veckas Citera
Gäst anubis Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 förlåt så mycket att jag dubbelpostar men skulle bara säga att den h'r tråden kommer nog håklla på länge för varje veca släpps en ny zrecko arbetar på den nya som ska heta nr 6 the clasic kan ni några klasiska skämt?eller dikt? skriv gjärna in och skica mera framsids bilder :) zrecko nr6 har såts i 46 exemplar och har lästs i 69 exemplar. :) Citera
XabeR Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 den här då den ena mannen till den andra -jag tror jag ska skilja mig -VArför det? -min fru är ute på pubar hela natten -dricker hon? -nej hon letar efter mig :D vad tyckte du om mitt skämt Citera
Gäst anubis Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Skrivet 24 Juli 2004 den var bra exaber kan inte nån hjä'lpa mej mede fler framsidor och fler skämt det ska vara clasisca skämt skriv gjärna andra ochså :) den nya nr6 ska ut redan på tisdag den nr 5 såldes i 74 exemplar :) Citera
MMX Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 Norrmän skämt! "Vet ni varför norrmannen dog när han drack mjölk?" "Kon satte sig på honom." "Hur sänker man ett norskt fartyg?" "Man sjösätter det." "Har ni hört om norrmannen som köpte vattenskidor? Sedan dess har han letat efter en sjö med backe." "Varför stoppar norrmännen huvudet i tvättmaskinen?" "För att de vill se Lödder." "Varför använder alltid norska kirurger gummihandskar?" "För att inte lämna fingeravtryck." "Det var oljeplattformen som fick havet att rinna över." (ett ordspråk från Norges störste komiker vid namnet Stig Urlavson portmonä) "Vet du varför norska bönder ger fåren järntabletter?" "De väntar sig att fåren skall få stålull." En norrman kom in till en läkare och meddelade att han såg dubbelt. "Sätt er ner på soffan", sa doktorn. "Vilken av dom?" Baderskan på sjukhuset till norrmannen: "Då klär vi av oss." "Vågar vi det?" hehe ctrl copy från www.skrattnet.se Citera
Kexx3 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...Zreeckohehe.jpg Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.