Neko Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Själv tyckte jag att handlingen var sjukt dålig. Det ända som var snyggt och bra var grafiken.. Otroligt Boring film =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 21 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Dom i aftonbladet är knäppa. Bara ett plus. Jag skulle ge den minst fyra st. tycker jag med faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 synd att den inte handlar om tidus och de andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 den va bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Otroligt dålig.. Handlar inte alls om den riktiga handlingen om det riktiga Final Fantasy. Längtar till Final Fantasy: Advent Child. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 den har gått på tv tusen/cinema ett par hundra gånger=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 ja missa den :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.