derik Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Vad är det roligaste som hänt er på det? Eller konstigast lr nåt ? Mig har det inte hänt mycket förutom när jag spelade team med min brorsa mot 2 computers, då slog jag ut ena, då skulle datorn säger Computer player deafeated, fast han hann bara säga Computer, då slog min brorsa ut den andra då sa han : Computer GAME! för vi vann ju nästan samtidigt. Och computer game betyder ju datorspel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 jag vet inte kanske när jag klarade 100man melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jag körde nån match med Mig(Pichu) och Mario och Capt. Falcon(tror jag). Också knockade Mario ner han från plattformen då gjorde han b+uppattacken och då gjorde Mario hopp >/< smash attacken Så han åkte ner då gjorde han B-upp igen och Mario >/< Smashen. Så höll dom på i Några minuter tills jag tröttnade och gjorde Pichus fullladadde B+>/< och knocka ner alla(och förintade mig själv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Hur förintade du dig själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Han hoppade väl ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Allså jag har blivit i slowmotion när alla andra var normala :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 (redigerat) Det var helt stört Redigerat 21 Juli 2004 av Dann3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Det var helt stört Hur blev du i slowmotion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Vet ej :( värsta knäppa bleev de :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Hur förintade du dig själv? Kolla här:Först: Jag/Pichu...................Mario --------------------------------Capt. Falcon Stäcken är plattformen Sen: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Jag/Pichu.........Mario......Capt. Falcon -------------------------------- >:en är vägen pichu åkte när jag gjorde Fulladdade B+</> attacken Alltså: ------------------------------- ................................................................Jag/Pichu.......Mario......Capt. Falcon Så har vi ramlat ner. Strunta i Punkterna bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Ahha vad menar du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Det är typ teckningar eller vad man sak kalla det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg