Golden Knight Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Kan någon ge mig några bra sätt att besegra Mysterio på? När man går nära honom så använder han sin kraft och slänger stenar på spider-man och när han har slutat kasta stenar så ska man kasta en på honom och om man står för nära honom när man kastar stenen så skadas man och när man väl har träffat honom så flyttar han sig! Hoppas att någon kan hjälpa mig :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 men du vet ju hur man gör... så gör så som du skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 då ska du följa han och om det är med att följa han så ska du dra ner hans statyer och ja du ska slänga stenar på han men det e ganska lätt ska jag säjja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 har inte spelat så mycket.... nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden Knight Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 :evil: varför kan ni inte hjälpa mig :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 DET HAR JU EN GJORT!!KOLLA LITE LÄNGRE UPP SÅ FÅR DU SE!!<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Haha ja kolla länge upp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 när han rånar affären så tror man han ska va assvår för han har så myckeliv men om man kuttar fram direkt och slår honom blir det slow motion och han flygaer bakåt och svimmar typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.