Metroid Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 (redigerat) tror ni det blir bra? Redigerat 21 Juli 2004 av Dann3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Menar du WindWaker2 eller den andra med den vuxna Link? Jag tror båda blir bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Det med när link har på sig långkalsonger av poriatis säckar gillar jag inte. MEn det kommer säkert bli bra för er andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Dom kommer att äga för att fatta mig kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 nja det med vuxna link kommer nog vara bättre än windwaker2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Har inte riktigt fattat vilka spel som ska komma. Ska det komma två nya zeldaspel till GC? Ett TWW2 och ett med "vanlig" grafik? Vilket kommer först? Jag har bara sett screenshots från det vanliga spelet. Finns det screenshots från TWW2 nånstans också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Få se... Mörk-ful Zelda, FSA och.... Kaaaasnke TWW2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Det med när link har på sig långkalsonger av poriatis säckar gillar jag inte. MEn det kommer säkert bli bra för er andra HEHE lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Har inte riktigt fattat vilka spel som ska komma. Ska det komma två nya zeldaspel till GC? Ett TWW2 och ett med "vanlig" grafik? Vilket kommer först? Jag har bara sett screenshots från det vanliga spelet. Finns det screenshots från TWW2 nånstans också? Nej.... Det ska inte komma nått spel som heter the legend of zelda the wind waker 2.... Dem enda zelda spelen som kommer till gamecube är: the legend of zelda (obestämd undertitel) och Four Swords Adventures..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Det kan komma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Nej.... Jag tror inte att det kommer.... Vad jag hört så ändrades namnet.... Först kallade dem det WW2.... Men sen så ändrade dem det till bara The legend of zelda.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 "Nintendo bekräftade på Games Development Conference att de jobbar med en uppföljare till Wind Waker. De gav releasedatumet 2XXX, så räkna med att det dröjer, men på E3-mässan kommer det visas upp i detalj." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg