Nomatic Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 men ni körde väl bara zansibar ??? :huh: ne . vart har du fått det ifrån? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 men det e ju banan dem visar officielt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 men det e ju banan dem visar officielt Officielt ja . men som jag sa . får inte ju fakta om vilka banor lr bilder från spelet . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 ok då vet jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (redigerat) Vad hette verisionen du spelade då ? ;) Redigerat 12 Oktober 2004 av Halo_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 ok då vet jag :D bra . nog om detta :P vill inte bli stämmd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Förhoppningsvis är det välldigt bra.. Humm det där är inte någon multiplayerbild. För det första så är det en ritad (eller hur man ska kalla det) bild. För det andre så Skulle det vara LIVE eftersom det är 7 spelare :) Det är visst multiplayer. Den bilden är från banan Burial Mounds ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (Uzamaki Naruto @ 12/10-2004 14:51:59) men ni körde väl bara zansibar ??? :huh: ne . vart har du fått det ifrån? :huh: Du måste kört zanzibar, den fick ju de på superplay köra.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 mmm tycker så... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (Kassler @ 12/10-2004 16:23:49) Förhoppningsvis är det välldigt bra.. Humm det där är inte någon multiplayerbild. För det första så är det en ritad (eller hur man ska kalla det) bild. För det andre så Skulle det vara LIVE eftersom det är 7 spelare :) Det är visst multiplayer. Den bilden är från banan Burial Mounds ;) Joo det vet jag..Men om du kan läsa så borde du sett, "Klart det är men jag påpekade bara att det måste vara LIVE. Och att bilden är ritad.. " Kan du läsa ?? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 (Halo_Master @ 12/10-2004 17:16:19) (Kassler @ 12/10-2004 16:23:49) Förhoppningsvis är det välldigt bra.. Humm det där är inte någon multiplayerbild. För det första så är det en ritad (eller hur man ska kalla det) bild. För det andre så Skulle det vara LIVE eftersom det är 7 spelare :) Det är visst multiplayer. Den bilden är från banan Burial Mounds ;) Joo det vet jag.. Men om du kan läsa så borde du sett, "Klart det är men jag påpekade bara att det måste vara LIVE. Och att bilden är ritad.. " Kan du läsa ?? <_< det måste ju inte alls vara Live det kan också vara LAN... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 men shit the same back to topic <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg