Metroid Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Skrivet 2 November 2004 Skälv kommer jag söka klan derekt på live
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Jag ska skaffa Live. NesseN:Man kommer kunna lira 4 players splitscreen på Live. (enligt HaloSweden) Tails^:Samma här.Undrar om nån kommer låta mig vara med i sin klan.
Star Gazer Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 e det nån som vet om man kommer kunna köra mot botar på multplayer??? ;)
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Det senaste jag hört är att Bungie gärna vill göra ett multiplayer för personer som bara har 2 handkontroller och inget Live.
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Då tror jag att de kommer ha boots i multiplayer.. :D De är bara vänta & se på premiärdagen...
Pippo Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 e det nån som vet om man kommer kunna köra mot botar på multplayer??? ;) nej det kommer inte kunna gå att köra mot botar i multi. ;)
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Vaaaaa :( Vad synd.... Men de kommer iallafall gå o spela multiplayer på småbanor...' de ska vi vara glada för :unsure:
Gäst ogglas Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 :cool: Spelat Halo 2 :cool: mycket bätre än 1 :an ljudet bätre och grafiken man kan va Ellites och många cola nya vapen kan kapa fordon har sj kapat en banshee och finns ett nyt vapen på warhog
nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 botarna prata vi ju om för länge sedan men på multiplayer banorna ser det ut som man kan göra fällor typ skjuta på saker så det sprängs o så
Gäst Xray Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 :cool: Spelat Halo 2 :cool: mycket bätre än 1 :an ljudet bätre och grafiken man kan va Ellites och många cola nya vapen kan kapa fordon har sj kapat en banshee och finns ett nyt vapen på warhog Halo 2 kommer ha den bästa grafiken av alla spelen som existerar :cool: Men jag tycker pepprare låter rätt dåligt :blink:
Rekommendera inlägg