Matski Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Min favvo blir nog Zanzibar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jag har sett en bild från Collosus och den banan verkar enooooormt rolig. Här för att ersätta Hang em High. enorm inomhusbana med 1-16 players...GOETT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Tror har sett den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 JAAA Jag varvade nyss Halo 2 det var inget att ha tro mig! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (redigerat) JAAA Jag varvade nyss Halo 2 det var inget att ha tro mig! :rolleyes:väldigt roligt ike........vet ni om man kommer kunna köra mot botar på multiplayer???? Redigerat 27 Oktober 2004 av Star Gazer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Theodor! Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Tja alla! Har testat det på xbox min fritids lärare är galen i xbox och laddar ner. Men det är på franska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Säg hans namn address och personnr. plz?! :P och nämn inte ett ord om storyn eller ngt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Undrar bara hur grafiken kommer va :huh: Bättre eller likadan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Tja alla! Har testat det på xbox min fritids lärare är galen i xbox och laddar ner. Men det är på franska. Nämen vilken fräck fritidslärare du har. Han är inte så fräck att han kan ta emot en fet j*vla stämning från mig också? ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Cornish:Det kommer vara bättre. Star Gazer:Bungie överväger det. På deras hemsida står det att dom gärna vill göra Multiplayer för såna som bara har två dosor och inget Live. Det stod även att Covis kommer utnyttja miljön, t ex: använda sig av stegar. Himla bra att Halo 2 är mer interaktivt än Halo:CE.(Combat Evolved) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (Mellanmjölk @ 27/10-2004 21:18:33) Tja alla! Har testat det på xbox min fritids lärare är galen i xbox och laddar ner. Men det är på franska. Nämen vilken fräck fritidslärare du har. Han är inte så fräck att han kan ta emot en fet j*vla stämning från mig också? ... Jag tycker inte en vuxen man som han ska lära barn sådär på de viset <_< 1300 inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jag tycker ingen ska lära sig sånt. Så j*vla onödigt.. 2653 inlägg..:wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg