Autobahn Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 gjort är gjort killen får väl förklara sej i domstolen "skojjar" Kom nyss på att vi är offtopic så back to topic :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
janne226 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 jag har fixat halo 2 sitter och spelar lite det verkar jäkligt skyst faktiskt, gillar man halo kommer du älska 2 an,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 jag har fixat halo 2 sitter och spelar lite det verkar jäkligt skyst faktiskt, gillar man halo kommer du älska 2 an,, Är det någon mer än jag som har lust att nita den här grabben och skicka en fet j*vla stämmning ? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 han har la tankat ner nån j*vla beta eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 han har la tankat ner nån j*vla beta eller nåt inte beta utan hela men i fransk version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 vilket as <_< :angry: vi stämmer han :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Varfor måste alla ha den förbannade Franska versionen, dom borde få vänta lika länge som oss. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Onödigt. Bättre att få en engelsk version som dessutom kostar pengar och kan försörja Microsoft ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Ner med Nintendo och Sony! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Nej. Så ska man inte säga. Jag tycker båda dom företag är bra, jag diggar faktiskt Nintendo. 8-Bitarn ! Men iaf, back to topic~ 12 Dagar kvar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 En samling betyg jag har hittat (4) 10 9.7 9.5 9.3 IGN kommer med sin recension den 7:e :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 härliga tider :D :D det e ju jättebra betyg :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg