Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag skämtade bara med Halo City Racing 2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Vad jag vet, kommer bilen inte ha någon kulspruta där bak i 2:an Stämmer de :huh: Det är inte bilen. Jag tycker Shadow är det skönaste fordonet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 som du gör precis nu ;) vadå jag <_< jag sa en sak, du gör ju bara onödiga inlägg. <_< som ditt var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Vad jag vet, kommer bilen inte ha någon kulspruta där bak i 2:an Stämmer de :huh: Jo, det finns både en med Machinegun och en med Rockets. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (Xray @ 01/11-2004 11:02:04) Vad jag vet, kommer bilen inte ha någon kulspruta där bak i 2:an Stämmer de :huh: Det är inte bilen. Jag tycker Shadow är det skönaste fordonet :) Shadow :huh: Vilken é de? Inte f*n visste jag att de fanns namn på bilarna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Visste du inte det? Den "vanliga" bilen heter Warthog! http://www.bungie.net/images/games/halo2/gallery/concept/sm_sketch_077.jpg En Shadow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (Pippo @ 01/11-2004 11:02:17) som du gör precis nu ;) vadå jag <_< jag sa en sak, du gör ju bara onödiga inlägg. <_< som ditt var. förlåt då alltid lika glada pippo jag visste inte heller att det fanns namn men dem heter väl bara warthog?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Haha, nej, det finns massor av namn, den vanliga bilen heter Warthog, de lilla lila flygplanet heter Ghost osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 En Shadow är ju typ en Covenant Warthog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Jag visste inte att de fanns några namn.... Men smeknamn ^_^ Någon som vet vad spelkategorin heter så man kan ha alla fordon i multiplayer? Redigerat 1 November 2004 av Orzen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Japp, det är Covenanternas fordon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Vad heter spelkategorin? Covenanternas eller vadå :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg