Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag får mitt Live till jul.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Skälv kommer jag söka klan derekt på live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag ska skaffa Live. NesseN:Man kommer kunna lira 4 players splitscreen på Live. (enligt HaloSweden) Tails^:Samma här.Undrar om nån kommer låta mig vara med i sin klan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 e det nån som vet om man kommer kunna köra mot botar på multplayer??? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Det senaste jag hört är att Bungie gärna vill göra ett multiplayer för personer som bara har 2 handkontroller och inget Live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Då tror jag att de kommer ha boots i multiplayer.. :D De är bara vänta & se på premiärdagen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 e det nån som vet om man kommer kunna köra mot botar på multplayer??? ;) nej det kommer inte kunna gå att köra mot botar i multi. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Vaaaaa :( Vad synd.... Men de kommer iallafall gå o spela multiplayer på småbanor...' de ska vi vara glada för :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ogglas Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 :cool: Spelat Halo 2 :cool: mycket bätre än 1 :an ljudet bätre och grafiken man kan va Ellites och många cola nya vapen kan kapa fordon har sj kapat en banshee och finns ett nyt vapen på warhog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 botarna prata vi ju om för länge sedan men på multiplayer banorna ser det ut som man kan göra fällor typ skjuta på saker så det sprängs o så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 :cool: Spelat Halo 2 :cool: mycket bätre än 1 :an ljudet bätre och grafiken man kan va Ellites och många cola nya vapen kan kapa fordon har sj kapat en banshee och finns ett nyt vapen på warhog Halo 2 kommer ha den bästa grafiken av alla spelen som existerar :cool: Men jag tycker pepprare låter rätt dåligt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 9 dagar kvar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg