Haggen Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jupp kan inte fatta att all den längtan snart är över :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Fuel Rod gun och Battlerifle tror jag kommer höra till bland de bästa kombinationerna asså inte dualwielding då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Nej, det skulle vara lite tungt för Master Chief. :D Rocket Launcherns fordonssökare kommer jag gilla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag tror att Rocket Launcher och Beam Sword kommer vara den bästa combon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 :D mmm brute shot e också cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 :unsure: jag är orolig tänk om det tar slut innan jag har det då kommer jag att dö =(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Battle Rifle ! Ska ha Halo 2 party på fredag, ni kommer väl ? ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jupp kan inte fatta att all den längtan snart är över :D Det kommer noog bli lite tråkigt att längtan är slut :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Battle Rifle ! Ska ha Halo 2 party på fredag, ni kommer väl ? ;D ja jag kommer gärna om du betalar resan mellan oss för 899kr ;) Nej men Beam Sword och Battlerifle kommer vara den bästa kombinationen. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Beam Sword och Battle Rifle.. Wohoo.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ja beam sword kommer ju att äga.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Hmm.. Jag har för mig att Battle rifle inte ska gå att spraya med.. Den kanske inte är så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg