Metroid Skrivet 10 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Nån Som Ska Ha En Clan Får Jag Vara Med Då? Föresten Pippo vad heter du på xbox skulle vilja adda dig te friends. Nån Annan Som Skulle Vilja Ha Mitt Namn På Xbox? Namnet = dann3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Mitt ligger i brevlådan imorgon när jag är hemma från skolan :D Underbart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 10 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (redigerat) Kul får hämta mitt på posten :( Måste åka bil borring du vet vad spänd man e när man åker hem då f*n :) Redigerat 10 November 2004 av Tails^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 förstår dig hehehe.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 10 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Jippie min mamma kanske hämtar de när jag är i skolan. :D Slipper bli plågad :D Hoppas jag iaf. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Nån Som Ska Ha En Clan Får Jag Vara Med Då? Föresten Pippo vad heter du på xbox skulle vilja adda dig te friends. Nån Annan Som Skulle Vilja Ha Mitt Namn På Xbox? Namnet = dann3 jag addar dig imorrn på kvällen. kanske! själv så måse man åka till posten men med en Volvo V70(2003) så går det fort :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Skolka nästsista och sista lektionen imorrn... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Skolka nästsista och sista lektionen imorrn... ;) nej tack :D betygen i åttan är lika viktiga som dom i nian Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Annars kan man ju spela H2 hela livet :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Annars kan man ju spela H2 hela livet :rolleyes: nej betyg är mycket viktiga men Halo 2 kommer inte långt efter fast en flickvän och familj är också viktiga saker i livet, tycker jag då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Haha.Kanske det.Hade varit i sen mysiga säng med oändligt med varm choklad bredvid ett bord och halo 2:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (Pippo @ 10/11-2004 21:36:12) Annars kan man ju spela H2 hela livet :rolleyes: nej betyg är mycket viktiga men Halo 2 kommer inte långt efter fast en flickvän och familj är också viktiga saker i livet, tycker jag då :D Ähh vem behöver tjej när man har Halo 2 ? :rolleyes: Eller aa jag kanske inte skall säga något :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg