GoldenMew Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Pah. Ni har väl aldrig spelat det. Jag har spelat Halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Pah. Ni har väl aldrig spelat det. Jag har spelat Halo. jag har spelt RE och det suger så mycket........ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 jag har spelat det och det suger <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 dom borde lägga ner serien...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 dom borde lägga ner serien...... Jepp :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 MEn halo ÄGER jue o de der med R suger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Fy tusan 438 har skrivit här nu. Sry för dubbelposten Men e de non som tror att halo 2 kommer vara dåligt ni får svara nej eller jag. om ni vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 alla kommer säga att det kommer att äga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Ettan var inte ens ett halvbra skjutspel... Det finns många bättre... Resident Evil äger den lätt. att påstå att Resident evil är ett skjutspel är väldigt dumt <_< frågan är om du ens spelat nåt Resident Evil spel eller om du bara går och hänger upp dig på all hype av Resident Evil 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Det kommer bli bautoa grymmt. (Phew, nu gör jag comeback efter, tro, 1 år =)) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 na halo 2 kanske blir löite tråkigt för om de tar bort vissa saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 na halo 2 kanske blir löite tråkigt för om de tar bort vissa saker. dom nya replacear dom saker som inte finns mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg