Light Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 jepp, jag är ständigt uppdaterat B) Öhm vadå jobbigt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (Halo_Master @ 02/09-2004 16:51:48) jepp, jag är ständigt uppdaterat B) Öhm vadå jobbigt :D inte jobbigt alls knappt ärligt talat http://halo.bungie.org är min startsida :P den sidan uppdateras cirka 5-10 gånger per dag B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (Kassler @ 02/09-2004 19:28:59) (Halo_Master @ 02/09-2004 16:51:48) jepp, jag är ständigt uppdaterat B) Öhm vadå jobbigt :D inte jobbigt alls knappt ärligt talat http://halo.bungie.org är min startsida :P den sidan uppdateras cirka 5-10 gånger per dag B) Aha, då är det nog inte sååå svårt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 lite off-topic nu? :rolleyes: ehmm ja halo 2 kommer bli grymt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Kassler, Kan du hitta någon bild på pisolen som du kan lägga ut här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Kassler, Kan du hitta någon bild på pisolen som du kan lägga ut här? Ja det vore jätte schyst om du gör det ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jag tror fortfarande inte pistolen är med........ :rolleyes: kan inte mostå spelet. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Inte jag heller.... Synd att de inte kommer ut förrän om Ca 2 månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Inte jag heller.... Synd att de inte kommer ut förrän om Ca 2 månader nu när man börjat skolan så har man andra tankar i huvudet så då går tiden fortare för dom flesta. Men inte för alla ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 det gör det för mig ialla fall(som tur är :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 det gör det för mig ialla fall(som tur är :D ) för mig också men inte alltid...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 det är sant det beror ju på vad det är för lektioner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg