Haggen Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 jag tycker inte vi ska vara otrevlig mot han bara för at han inte gillar halo. LuddE säg ditt argument varför du inte tror halo 2 kommer bli bra jag skulle gärna vilja höra(allvarigt talat) men om du inte har nått argument så är det bara onödigt att du skriver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 (redigerat) jo det ska man ps2 nörd <_<(asså ludde) Redigerat 26 September 2004 av wictor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 För det första jag hatar ps2! Har aldrig gillat halo pga styrningen (usch) ,och alla sa att grafiken va så j*vla bra på halo men när jag spelade så sög det ju,typ 300000 buggar,ingen känsla i det,2:an kommer nog bara va bra om man har Xbox live! ,men tror inte det blir så lyckat heller säckert helt laggigt! Spela nintendo lr spela ingenting!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 För det första jag hatar ps2! Har aldrig gillat halo pga styrningen (usch) ,och alla sa att grafiken va så j*vla bra på halo men när jag spelade så sög det ju,typ 300000 buggar,ingen känsla i det,2:an kommer nog bara va bra om man har Xbox live! ,men tror inte det blir så lyckat heller säckert helt laggigt! Spela nintendo lr spela ingenting!!!! LuddE, du lider enbart av fanboy symptomen. Om det är någonting som är perfekt i halo så är det styrning. Det tyckte inte jag heller den första gången jag spelade det i fem minuter i en trång speläffär i stockholm. Troligen har inte du spelat mycket mer än så. För även jag tyckte hela spelet sög då. När halo kom ut kunde ingenting mäta sig med det grafikmässigt, inte ens på PC. Hela spelet är atmosfäriskt och bra, mycket tack vare musiken, som inte består av nån helkass hårdrock. Halo är fullproppat med känsla och atmosfär, allt känns levande och bra. Man känner sorg när nån i ens grupp dör på ett annat sätt än vad jag tidigare gjort i något annat spel. Buggar kan jag knappast påstå att det inte finns i halo, de finns där. Bungie hade bråttom att få klart spelet till releasen av xbox, vilket gjorde att spelet inte blev helt färdigt. Halo innehåller buggar, dock inte fler än något annat spel. Halo 2 lär bli minst lika bra som ettan på alla plan, även på multiplayer där Bungie nu har arbetat en hel del med. Blir halo lika bra som ettan, eller bättre så vettefan om inte det klår Half-life 2 som i mina ögon ser sämre ut varje gång jag ser nåt nytt från det. Om 45 dagar släpps inte bara årets spel, utan även spelet som kommer sätta en ny betäckning för genren fps. Kanske bör nämnas att jag gillar Nintendo också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Aja jag står fast vid vad jag tycker,och det ska till mycket för att jag ska ändra mig. PS:bra skrivet kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Aja jag står fast vid vad jag tycker,och det ska till mycket för att jag ska ändra mig. PS:bra skrivet kassler jag försöker inte ändra vad du ska tycka, jag bara sa det :) och tack förresten B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Om jag får fråga dej LuddE, var har du hittat buggarna som du säger ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 hmm när man kastar plasma granaten (vet ej vad den heter) på ett fönster och skjuter sönder det så sitter den kvar ,bara ett exempel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 fast du måste faktiskt inse att just när det gäller buggarna så är halo ganska buggfritt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 buggfritt och buggfritt... det innehåller många buggar, dock inte fler än något annat spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 okej jag skrev lite fel buggfritt är det inte men det är inte så mkt buggar tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg