Hoppa till innehåll

Halo 2


Metroid

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

För det första jag hatar ps2!

Har aldrig gillat halo pga styrningen (usch) ,och alla sa att grafiken va så j*vla bra på halo men när jag spelade så sög det ju,typ 300000 buggar,ingen känsla i det,2:an kommer nog bara va bra om man har Xbox live! ,men tror inte det blir så lyckat heller säckert helt laggigt!

 

Spela nintendo lr spela ingenting!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första jag hatar ps2!

Har aldrig gillat halo pga styrningen (usch) ,och alla sa att grafiken va så j*vla bra på halo men när jag spelade så sög det ju,typ 300000 buggar,ingen känsla i det,2:an kommer nog bara va bra om man har Xbox live! ,men tror inte det blir så lyckat heller säckert helt laggigt!

 

Spela nintendo lr spela ingenting!!!!

LuddE, du lider enbart av fanboy symptomen.

 

Om det är någonting som är perfekt i halo så är det styrning. Det tyckte inte jag heller den första gången jag spelade det i fem minuter i en trång speläffär i stockholm. Troligen har inte du spelat mycket mer än så. För även jag tyckte hela spelet sög då. När halo kom ut kunde ingenting mäta sig med det grafikmässigt, inte ens på PC. Hela spelet är atmosfäriskt och bra, mycket tack vare musiken, som inte består av nån helkass hårdrock. Halo är fullproppat med känsla och atmosfär, allt känns levande och bra. Man känner sorg när nån i ens grupp dör på ett annat sätt än vad jag tidigare gjort i något annat spel. Buggar kan jag knappast påstå att det inte finns i halo, de finns där. Bungie hade bråttom att få klart spelet till releasen av xbox, vilket gjorde att spelet inte blev helt färdigt. Halo innehåller buggar, dock inte fler än något annat spel. Halo 2 lär bli minst lika bra som ettan på alla plan, även på multiplayer där Bungie nu har arbetat en hel del med. Blir halo lika bra som ettan, eller bättre så vettefan om inte det klår Half-life 2 som i mina ögon ser sämre ut varje gång jag ser nåt nytt från det. Om 45 dagar släpps inte bara årets spel, utan även spelet som kommer sätta en ny betäckning för genren fps.

 

Kanske bör nämnas att jag gillar Nintendo också

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...