Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jaa du, den lär ju se rätt så förstörd ut :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag hoppas iaf att svårighetsgraderna matcher dom i ettan: Easy: Väldigt enkelt Normal: Enkelt Heroic: Lagom Legendary: Lagom-svårt-väldigt svårt så ungefär :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag hoppas iaf att svårighetsgraderna matcher dom i ettan: Easy: Väldigt enkelt Normal: Enkelt Heroic: Lagom Legendary: Lagom-svårt-väldigt svårt så ungefär :P så här tycker jag 2:an ska vara Easy-Lätt Normal-Lagom Heroic-Svårt Legendary-Mycket svårt/omöjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Har inte emot att det är svårt så länge det inte är ORÄTTVIST svårt. Ninja Gaiden har perfekt svårighetsgrad. När man dör beror det endast på att man suger som spelare, inte på att kontrollen är kass. Hoppas det blir liknande i halo 2, men bara på de svåraste svårighetsgraderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Det borde se ut såhär : Easy: Väldigt enkelt Normal: Enkelt Heroic: Lagom Legendary: Svårt - Välldigt svårt. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Ne, vaffö inte såhär Easy: Enkelt (Men inte så jävligt) Normal: Medel, små bebismonster dör på 2 pistol skott! Heroic: Svårt, behövs strategi och smart spelande. Legendary: Omöjligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Lät bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 En multiplayer bild http://www.bungie.net/images/Games/Halo2/s...ts/h2_mp_02.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 HAHAHA Needlern såg helt konstig ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Ne, vaffö inte såhär Easy: Enkelt (Men inte så jävligt) Normal: Medel, små bebismonster dör på 2 pistol skott! Heroic: Svårt, behövs strategi och smart spelande. Legendary: Omöjligt :) Angående 2 skott på Gruntsen(som jag tror du menar), så tycker jag det alltid ska räcka med ett, om man träffar i huvet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 HAHAHA Needlern såg helt konstig ut :P Aa needlern var as ful taggarna såg helt :wacko: ut :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Den screenshoten är ju asgammal. dessutom håller jag med om att den är ful. Men alla Grafiska effekter var inte påslagna när bilden togs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg