Kassler Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 http://www.xbox-se.com/forum/inlagg.asp?id...=1&sidnummer=59 där är länkar till scanbilder från en tidning :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 De va snygga . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jepp och man fick info i texten :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 mmm det va bra hittat kassler :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Riktig bra info text faktiskt !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jepp du får hålla oss informerade kassler ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Alltid där för er :P kan ju informera er om att Jehovas vittnen kommer hitta en ny messias om 38 dagar, 23 timmar, 44 min och 1 sek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Äää va ?? Jaja, Bungie.com lägger inte in så mkt info längre ju :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 bara bra... Då blir allt en överraskning när de släpps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Hehe det har du nog rätt i, Vi vet ju redan om det mesta i spelet :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Nej det tror jag inte. det är nog en hel del bungie inte har avslöjat :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jojo det vet jag, men vi har fått reda på välldigt mkt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg